سرویس میزبان تماس

از این پس شما مشترکین ایرانسل می توانید با استفاده از سرویس «میزبان تماس»، پذیرای تماس‌هایی باشید که تمایل دارید هزینه آنها را به هر دلیل بر عهده بگیرید. بدین ترتیب هر زمان که فردی با استفاده از این سرویس بخواهد شما میزبان تماس وی باشید، ابتدا ارتباط سیستم گویا با شما برقرار می شود تا شما امکان داشته باشید نسبت به پذیرش یا رد هزینه تماس اقدام نمایید. شما همچنین می توانید از طریق کد #۷۰۴*، افراد را در فهرست «مجاز» یا «غیرمجاز» استفاده از این سرویس در زمان برقراری ارتباط با شما قرار دهید.

از سوی دیگر، شما نیز می توانید شماره کسی را که می خواهید هزینه شما را متقبل شود با پیش کد ۷۰۴  شماره گیری نمایید (برای مثال ********۷۰۴۰۹۳). پس از آن، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس گرفته و (در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هرینه تماس شما) تماس برقرار می شود.

لطفا فراموش نکنید که ضروری است شماره تلفن فرد مورد نظر را با «صفر» و به صورت زیر وارد کنید: ********۷۰۴۰۹۳.

البته باید خاطر نشان کرد برای استفاده از این سرویس، کاربر مبدا می تواند هم سیم کارت دائمی و هم سیم کارت اعتباری داشته باشد، در حالی که کاربر مقصد حتما باید دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل باشند.

ایرانسل من

با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید به سادگی، حساب های کاربری تلفن همراه و وایمکس تان را مدیریت کنید. با برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات حسابتان در دستان شماست. کنترل و انجام امور زیر از طریق این برنامه امکان پذیر است:
 
-          کنترل مصرف
-          انجام پرداخت
-          فعال و غیرفعالسازی خدمات
-          تغییر طرح تعرفه
-          شارژ حساب
-          دریافت صورت حساب
-          پرداخت صورت حساب
-          تغییر مشخصات
-          فعالسازی بسته های افزایشی
-          ثبت و بازبینی رخدادها
و بسیاری امور دیگر!


نکات مهم:
-          مدت زمان مختصری بین انجام عملیات و مشاهده تغییرات انجام شده فاصله وجود دارد.
-          برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی  (e-Care) نیاز دارید که میتوانید با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنید.
        -          تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کابردی «ایرانسل من»، وب سایت شرکت ایرانسل است.


برای دانلود مستقیم از طریق تبلت یا گوشی تلفن همراه،روی لوگوی زیر کلیک کنید: 

جهت دانلود برنامه از طریق رایانه ، گزینه مورد نظر خود را از فهرست زیر انتخاب و روی آن کلیک نمایید:




آموزش دریافت نکردن اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل


آموزش دریافت نکردن اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل
آیا شما هم جز آن دسته از افراد هستید که از اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل کلافه شده اید؟ تا امروز مجبور بودید ناخواسته این تبلیغات را دریافت کنید. و بیش از نصف صندوق ورودی تان را هم اشغال می کرد …

از امروز شاید به خاطر شکایت مردم از ایرانسل امکان لغو دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل هم اضافه شد. و می توانید با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۵۰۰۵ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید

کدهای مخفی آهنگ پیشواز ایرانسل

کد تغییر حالت پخش آهنگ پیشواز ایرانسل #1*777*
کد مشاهده آلبوم آهنگهای پیشواز ایرانسل #2*777*
کد مشاهده فهرست پیش فرض آهنگ پیشواز #3*777*
کد برای خرید آهنگ پیشواز ایرانسل #4*777*
کد برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل #5*777*
کد برای جایگزینی وعوض کردن آهنگ #6*777*
کد برای جستجوی آهنگ پیشواز ایرانسل #7*777*
کد برای غیرفعال کردن موقت آهنگ پیشواز #2*8*777*
کد برای فعال کردن مجدد آهنگ پیشواز #1*8*777*

کدهای تغییر آهنگ پیشواز , کدهای خرید آهنگ پیشواز , کدهای حذف آهنگ پیشواز

 تمام کدهای دستوری آهنگ پيشواز ايرانسل فعال سازي كد پيشواز 

شما می توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز ، #777* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه های منو را انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید مستقیما کدهای زیر را شماره گیری کنید.

 

عملیات

کد دستوری

انتخاب حالت پخش تک آهنگی1*1*777*#
انتخاب حالت پخش چند آهنگی#2*1*777*
مشاهده آلبوم#2*777*
مشاهده فهرست پخش پیش فرض#3*777*
خرید#کد آهنگ*4*777*
حذف#کد آهنگ*5*777*
جایگزینی#کد آهنگ جایگزین*کد آهنگ موجود*6*777*
جستجو#کد آهنگ*7*777*
غیرفعال سازی موقت#2*8*777*
فعال سازی مجدد#1*8*777*

غیرفعال سازی موقت كد پيشواز ايرانسل،جستجو كد پيشواز ايرانسل، جایگزینی آهنگ پيشواز ايرانسل،حذف كد پيشواز ايرانسل،مشاهده فهرست پخش پیش فرض پيشواز ايرانسل،انتخاب حالت پخش تک آهنگی ايرانسل،ايرانسل ویژه کد آهنگ های پیشواز ایرانسل، ایرانسل مربوط به كدهاي فعال سازي، ایرانسل کدهای دستوری ایرانسل،کد آهنگهای پیشواز،کد دستوری *۷۷۷*۴*کدآهنگ#،فعال سازی مجدد،

کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی آلبوم مترسک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی آلبوم مترسک

جدیدترین کد آهنگ پیشواز کاوه یغمایی

آخرین اهنگ کد پیشواز کاوه یغمایی

 ٧٧١١١٩۵ رویای بی ستاره۱    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٧٧١١١٩٢ پنجه های آواز۲    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٧٧١١١٩٣ مترسک    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٧٧١١١٩۴ مترسک۲    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٧٧١١١٩١ پنجه های آواز۱    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٧٧١١١٨٩ پل بی عبور۱    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز

٧٧١١١٩٠ پل بی عبور۲    کاوه یغمایی   ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز

ارسال کد به ۷۵۷۵


 Kaveh-Yaghmaei آهنگ پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی آلبوم مترسک آهنگ پیشواز جدید کاوه یغمایی آلبوم مترسک آهنگ پیشواز کاوه یغمایی آلبوم مترسک اهنگ های پیشواز کاوه یغمایی آلبوم مترسک اهنگ پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی آلبوم مترسک اهنگ پیشواز کاوه یغمایی آلبوم مترسک دانلود آهنگ پیشواز کاوه یغمایی آلبوم مترسک دانلود کد آهنگ کاوه یغمایی آلبوم مترسک پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی کاوه یغمایی آلبوم مترسک کد آهنگ پیشواز ایرانسل رویای بی ستاره1 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مترسک کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مترسک2 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پل بی عبور1 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پل بی عبور2 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پنجه های آواز1 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پنجه های آواز2 کاوه یغمایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاوه یغمایی کد جدید آهنگ پیشواز ایرانسل کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل



برقراری تماس مستقیم با یک شماره دایورت شده!

همانطور که می‌دانید در گوشی‌های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‌ای دایورت می‌کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‌گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‌گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‌که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‌کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‌زده می‌شود که چطور شما توانسته‌اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‌تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‌هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.

نحوه کار بسیار ساده است.
شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره‌ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید، سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید! (ترفندستان)
به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد! 

جهت فهم بیشتر مثالی می‌زنیم:
فرض کنید شماره شما 09120000000 است. شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) 09350000000 است.
در گوشی (ترفندستان) به بخش مربوط به تنظیمات Divert (در بعضی گوشی‌ها Call Forwarding) بروید.
خط خود را بر روی شماره 09350000000 که شماره فرد مورد نظر است دایورت کنید.
اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده‌اید با شماره 09120000000 که شماره خودتان است تماس بگیرید.
با این کار خط طرف مقابل زنگ می‌خورد و شما بوق آزاد می‌شنوید که به منزله برقرای تماس مستقیم با فرد مورد نظر است؛ به این ترتیب از دایورتی که صورت گرفته عبور کرده اید.

این ترفند بر روی کلیه خطوط تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و تالیا تست شده و قابل انجام است.
در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید.

پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.
اخیراً با تغییراتی که در وب‌سایت ایرانسل انجام گرفته، این ترفند برای خطوط ایرانسل از کار افتاده است.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portalمراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

ایرانسل 110 دارد

ایرانسل 110 دارد


در پی انتشار خبری در «تابناک» درباره عدم امکان شماره‌گیری تلفن‌های اضطراری سه‌رقمی توسط مشترکان ایرانسل، روابط عمومی این شرکت با ارسال توضیحاتی نوشت: احتراما به استحضار ميرساند کدهاي خدماتي از جمله شماره‌هاي 110 (نيروي انتظامي)، 115 (اورژانس) درشبكه تلفن همراه ايرانسل براي تمامي نقاط كشور تعريف شده اند، اما از آنجايي که مسيردهي و پاسخگويي به شماره‌هاي فوق براساس تصميمات دارندگان كدهاي خدماتي بعضاً براساس محدوده شهرستان، استان و يا منطقه بندي خاص و يا به صورت كشوري انتخاب ميشود، لذا بمنظور اجتناب از تداخل، سازمانهاي متولي هر كد، شماره‌هاي تلفن ثابتي را بعنوان شماره پاسخ دهنده متناسب با منطقه بندي مورد نظر خود معرفي مي نمايند تا ارتباط كد خدماتي به آن شماره‌ها از طرف شبکه ايرانسل مسيردهي شود. ضمن آنکه در شبکه ايرانسل برقراي ارتباط با شماره‌هاي خدماتي اضطراري سه رقمي شامل 110، 115، 125، 113 و 112رايگان بوده و هزينه‌ای براي مشترکين در بر ندارد.

لازم به ذکر است که اين شماره‌ها تنها كاربرد شناسائي در داخل شبكه را دارند و بمنظور تعيين محدوده سرويس دهي از آنها استفاده مي‌شود. به عنوان مثال براي برقراري تماس مشتركي که در بين بزرگراه تهران ـ قم در حال حركت است و در بين راه نياز به برقراري تماس با پليس 110 و يا مركز اورژانس 115 را دارد، قبلاً مرز فيزيكي سرويس دهي پليس 110 و اورژانس تهران با مراكز پليس 110 و اورژانس قم توسط سازمانهاي ذيربط مشخص و به ايرانسل اعلام شده تا بر اساس آن شبكه هوشمند ايرانسل بتواند با تعريف و تصميم قبلي، درخواست برقراري تماس را به شهر و مقصد مورد نظر نزديكتر، (به تهران و يا قم) هدايت و مسير دهي نمايد.

شايان ذکر است که مسيردهي درست تماس‌هاي به مقصد کدهاي خدماتي، نيازمند همکاري سازمان‌هاي داراي کدهاي خدماتي از جمله مراکز نيروي انتظامي، اورژانس، آتش نشاني و همچنين شرکت‌هاي مخابرات استاني ميباشد. ايرانسل از کليه سازمان‌هايي که داراي کدهاي خدماتي مستقل ميباشند دعوت نموده تا به منظور ساماندهي و تسهيل در برقراري ارتباط مشترکين با کدهاي خدماتي، نسبت به ارائه شماره‌هاي معادل براساس هر کد خدماتي و با مشخص کردن منطقه جغرافياي تحت پوشش سرويس اقدام نمايند.

منبع : http://tabnak.ir

 

خط به خط

خط به خط

رسما راه اندازی شد!

از خط اعتباری ایرانسل تان، خط اعتباری دوستانتان را تلفنی شارژ کنید یا صورتحساب خط دائمی شان را بپردازید!

با این سرویس جدید، هر یک از مشترکین ایرانسل که سیم کارت اعتباری داشته باشد، می تواند هر زمان که مایل باشد از شارژ سیم کارت خود، برای سایر مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل، شارژ بفرستد و یا صورتحساب سیم کارت دائمی ایرانسل دیگران را پرداخت نماید.


نحوه ارسال اعتبار:
برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب:
1- شماره دریافت کنندۀ اعتبار
2- مبلغ اعتبار مورد نظر (به ريال)
و سپس
3- شماره رمز 5 تا 8 رقمی
را از چپ به راست با علامت دو نقطه ":" بین آنها و بدون فاصله نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره 1112 ارسال نمایید.

از چپ به راست




به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!

پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می شود.


نحوه تعیین شماره رمز خط به خط:
رمز ورود را باید در همان نخستین باری که می خواهید با سرویس خط به خط برای فردی اعتبار بفرستید، تعیین کنید. به عبارت دیگر، کافیست هنگام انجام اولین تراکنش، این موارد را در یک پیام کوتاه به 1112 بفرستید:

1- شماره دریافت کننده اعتبار
2- مبلغ اعتبار (به ريال)
3- شماره رمز 5 تا 8 رقمی. ( تعداد ارقام رمز به دلخواه)
به طور مثال اگر دستور زیر را برای اولین بار در یک پیام کوتاه به 1112 ارسال شود، 2000 ریال به 09351234567 ارسال شده و 111111 به عنوان رمز تعیین می گردد.

از چپ به راست




توجه: در صورتیکه 3 مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.


نحوه تغییر شماره رمز خط به خط:
برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به 1112 ارسال کنید:

از چپ به راست




به عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از 1111111 به 22222222 تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به 1112 ارسال نمایید:

از چپ به راست





توجه داشته باشید که برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.

درصورت فراموش کردن رمز...
در صورت فراموش کردن رمز، باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شماره های مركز خدمات مشتركين ايرانسل عبارتند از: 130 یا 140 (برای خطوط ايرانسل) و 09351300000 یا 09351400000 (برای ساير خطوط).

نکات امنیتی
توجه داشته باشید، شماره رمز 5 تا 8 رقمی، در حکم تضمین امنیت هر تراکنش است؛ چراکه درصورت اطلاع از شماره رمز، هر شخصی می تواند به ترتیب صفحه قبل عمل کرده و با وارد نمودن شماره دریافت کننده و مبلغ شارژ موردنظر به همراه شماره رمز، مبلغی از شارژ سیم کارت اعتباری شما را به شماره دیگری منتقل نماید. بنابراین، به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل، در حفظ شماره رمز مربوط به خود دقت فرمایید.

برای ارسال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط، باید شماره رمز خود را در پیام کوتاه ارسال اعتبار وارد کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که این رمز در فهرست پیام کوتاه های ارسالی در گوشی شما می ماند و از این طریق قابل دسترسی است. پس برای حفظ امنیت اطلاعات خود، پیام های ارسالی را پاک کنید و در حفظ گوشی خود دقت فرمایید.


توجه: مراقب تلفن همراه خود باشید. از این پس اعتبار موجود در حسابتان قابل انتقال است!


چند نکته در مورد "خط به خط":

برای انتقال اعتبار از طریق سرویس "خط به خط" به حدود مجاز قابل انتقال توجه فرمایید:




انتقال اعتبار کمتر از حد تعیین شده در «کمترین حد مجاز» برای هر بار تراکنش، امکان پذیر نیست.

به ازای هر بار استفاده از این سرویس، مبلغ 500 ريال کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.
به طور مثال، برای ارسال 9000 ریال اعتبار، مجموعاً مبلغ 9500 ریال اعتبار از فرستنده کسر شده و 9000 ریال به اعتبار گیرنده افزوده خواهد شد.

* مبالغ مذکور ممکن است در آینده تغییر کند.

منبع : http://irancell.ir

 

علت قطعي ايرانسل در خرمشهر و آبادان

علت قطعي ايرانسل در خرمشهر و آبادان

آرش كريم بيگي مدير روابط عمومي ايرانسل در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در مورد خبر قطعي شبكه ايرانسل در دو شهر خرمشهر و آبادان اظهار داشت: با بررسي‌هاي به عمل آمده از سوي ايرانسل مشخص شد كه اين قطعي به دليل قطعي فيبر نوري شركت ارتباطات زيرساخت بوده است.

منبع : http://tabnak.ir

 

دزدی‌های ایرانسل - شماره‌هایی که با 3 شروع می‌شوند

دزدی‌های ایرانسل - شماره‌هایی که با 3 شروع می‌شوند

کی از معرض‌ترین روش‌های دزدی ایرانسل، سوء استفاده از بی اطلاعی مشترکین خود درباره تمام شماره‌هایی است که با عدد 3 شروع می‌شوند، این شماره‌ها سابقا" مختص ارگان‌ها و سازمان‌ها بوده و اصولا" برای ارسال پیام کوتاه از آن استفاده می‌شد، همه ما تاکنون اینگونه شماره‌ها را بر روی زیرنویس‌های برنامه‌های تلویزیونی دیده‌ایم. تا چندی پیش قرار بود که ایرانسل با صاحبان این شماره‌های اختصاصی قرارداد‌هایی مبنی بر ارسال پیام کوتاه از شبکه خود منعقد کند که وقتی مشاهده کرد ارسال پیام به این شماره‌ها از این شبکه بسیار زیاد است این قراردادها را به تعویق انداخت و هنوز هم هیچگونه قراردادی با هیچ شرکتی منعقد نکرده است.

اما اشکال کار کجاست؟

جریان خیلی ساده است، شما وقتی از خط ایرانسل خود پیام کوتاهی را به اینگونه شماره‌ها ارسال می‌کنید، پیام شما ارسال می‌شد، تائید تحویل (Delivery Report) هم دریافت می‌کنید و از همه بدتر از اعتبار شما هم کاسته می‌شود اما متاسفانه پیام شما هرگز به جایی نرسیده و تمام این مراحل به صورت مجازی و به منظور دزدی از مشترکین انجام می‌شود.

خودتان امتحان کنید:
تصور میکنم که آزمایش مطلب گفته شده نیازی به توضیح ندارد.


حساب و کتاب:

با توجه به اینکه این شماره‌ها شامل هیچکدام از طرح‌ها رنگی نمی‌شود پس هزینه‌ی ارسال پیام کوتاه برای هر 1 مرتبه 16 تومان خواهد بود، حالا فرض کنید که تنها 1 میلیون نفر از مشترکین ایرانسل و تنها فقط برای 1 مرتبه پیام کوتاه به یکی از شماره‌هایی که گفته شد ارسال نمایند: 1،000،000x1x16=16،000،000 یعنی 16 میلیون تومان دزدی، حالا فرض کنید 5 میلیون مشترک و هر کدام فقط 100 مرتبه 5،000،000x100x16=8،000،000،000 یعنی یک کلاهبرداری 8 میلیارد تومانی از مشتریکین و الی آخر.
 
 

هديه ايرانسل به مناسبت روز دانش آموز

هديه ايرانسل به مناسبت روز دانش آموز

ايرانسل به مناسبت فرارسيدن 13 آبان، روز دانش آموز، سيم كارت و اعتبار به مشتركان خود هديه مي دهد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، تمامي مشتركاني كه از 10 مهر تا پايان 13 آبان ماه جاري ثبت نام خود را تكميل كرده و نخستين تماس را از سيم كارت خود برقرار كرده باشند، يك سيم كارت هديه دريافت خواهند كرد.
همچنين صرف نظر از تاريخ ثبت نام به كليه مشتركيني كه حداكثر تا پايان روز 13 آبان ماه ثبت نام خود را تكميل كرده و نخستين تماس را از سيم كارت خود در همين روز (13 آبان) برقرار كنند 10هزار تومان اعتبار رايگان اهدا مي‌شود.
براساس اين گزارش، اعتبار هديه ويژه روز دانش آموز تنها به سيم كارت هايي كه تا روز 13 آبان ثبت نامشان تكميل شده و نخستين تماس از آنها در 13 آبان برقرار شود تعلق مي‌گيرد.
مشتركان براي دريافت سيم كارت هديه كافي است پس از تكميل ثبت نام و فعال سازي و برقراري نخستين تماس در همان روز 13 آبان، ابتدا يك پيام كوتاه بدون متن از خط ايرانسل خود به 2112 بفرستند تا بدين ترتيب كد پستي كه در سيستم ايرانسل براي پرونده مشترك ثبت شده است، از طريق پيام كوتاه براي وي ارسال شود. مشترك بايد حتما اين كد را كنترل كرده تا با كد پستي 10 رقمي كه در قبوض تلفن، آب، برق يا گاز درج مي شود، يكسان باشد زيرا اين كد نشان دهنده آدرس محلي است كه سيم كارت هديه به آن ارسال خواهد شد.
بنابراين در صورتي كه كد پستي صحيح بود، مي بايست براي تائيد آن، يك پيام كوتاه بدون متن از خط خود به 2115 فرستاده و به اين ترتيب كد پستي محلي را كه بايد سيم كارت هديه به آن ارسال شود، به ايرانسل اعلام كند.
اگر كد دريافتي صحيح نبود، مشترك مي بايست سريعا به محل خريداري سيم كارت مراجعه كرده و كد پستي را تصحيح و مراحل ذكر شده را دوباره تكرار كند.
براساس اين گزارش، مشتركاني كه از 10 مهر تا 13 آبان 87 ثبت نام خود را تكميل كرده و در طرح ويژه روز دانش آموز شركت مي كنند، علاوه بر دريافت 10 هزار تومان اعتبار رايگان از ايرانسل و يك سيم كارت اعتباري هديه با يك هزار تومان اعتبار اوليه، در قرعه كشي جوايز جشنواره عيد تا يلداي ايرانسل ويژه مشتركين جديد شركت داده مي شوند.

جزئيات بيشتر درباره اين طرح بر روي سايت اينترنتي ايرانسل به نشاني www.Irancell.ir قرار داده شده است.

منبع : http://www.tabnak.ir

 

خدمات پیام چندرسانه ای

ارسال پيام، موسيقي و عكس
بصورت يكجا با سرويس پيشرفته پيام چند رسانه اي (MMS) ايرانسل...




ایرانسل خدمات پیام چند رسانه ای و یا Multimedia Messaging Service) MMS)، را مجدداً راه اندازی نموده است. این سرویس که برای نخستین بار در کشور توسط ایرانسل معرفی شده است، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا فایل های صوتی و تصویری را به همراه متن های طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکین ایرانسل بفرستند یا به ایمیل آنها ارسال نمایند.

تفاوت پيام كوتاه(SMS) و پيام چند رسانه اي(MMS)
سرویس پیام کوتاه (SMS)، تنها دارای قابلیت ارسال یک متن نهایتاً 160 کاراکتری است؛ درحالیکه پیام چند رسانه ای(MMS) به شما امکان می دهد تا حجم 300 کیلو بایت، متن، عکس و کلیپ ویدیویی را تنها در یک پیام ارسال کنید.


سه شرط لازم برای استفاده از پیام چند رسانه ای (MMS)

1. قابلیت گوشی برای دریافت پیام چند رسانه ای (MMS):
جهت استفاده از این خدمات، گوشی شما باید دارای قابلیت MMS باشد. برای مشاهده فهرست گوشی هایی که قابلیت دریافت MMS را دارند، اينجا را كليك كنيد.

2. ذخیره تنظیمات MMS در گوشی:
ایرانسل پیش از این، اطلاعات لازم برای تنظیم گوشی را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. در صورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، به یکی از روشهای زیر عمل کنید تا تنظیمات برایتان ارسال شود.

• سیستم تلفن گویا: شماره گیری 130 از خط ایرانسل و سپس وارد کردن 3 و بعد 5 .
• سیستم کدهای دستوری: شماره گیری کد #5*3*130* از خط ایرانسل.
* پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آن را باز و سپس ذخیره کنید تا تنظیمات وارد گوشی همراهتان شود.

3. ارسال درخواست برای فعال سازی پیام چند رسانه ای (MMS):
برای ارسال درخواست فعال سازی خدمات پیام چند رسانه ای، می توانید از هر یک از4 روش موجود که مایل باشید، استفاده کنید:


توجه: چه افرادی که هم اکنون می خواهند سیم کارت ایرانسل خریداری کنند و چه مشترکین قبلی ایرانسل، باید مطابق مراحل زير اقدام نمایند.

روش اول: مراجعه به يكي از فروشندگان مجاز ايرانسل
شما می توانید با شناسنامه یا کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:

1. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده بگیرید. توجه داشته باشید که این فرم رایگان است.
2. فرم را به طور کامل پر کنید. شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای را در پشت فرم بخوانید و روی فرم را در محل خواسته شده امضاء کنید. توجه داشته باشید که امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
3. فرم را به همراه کپی شناسنامه یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

دو نکته مهم:
• دریافت و ارسال فرم فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای تمامی مشترکین (اعم از قبلی و جدید) رایگان است.
• درصورتیکه فرم ثبت نام امضاء شده به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.

روش دوم: مراجعه به اداره پست
شما می توانید با یک برگ کپی از شناسنامه یا کارت ملی خود به یکی از دفاتر پست سراسر کشور مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید:

1. یک فرم ثبت نام ایرانسل از مسئول مربوطه بگیرید. توجه داشته باشید که این فرم رایگان است.
2. فرم را به طور کامل پر کنید. شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای را در پشت فرم بخوانید و روی فرم را در محل خواسته شده امضاء کنید. توجه داشته باشید که امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
3. فرم امضاء شده را به همراه یک برگ کپی از شناسنامه و یا کارت ملی خود که شماره ایرانسل خود را روی آن درج کرده اید، داخل یک پاکت قرار داده، روی پاکت بنویسید "ایرانسل" و آنرا در صندوق پست بیاندازید.

روش سوم: بريدن فرم چاپ شده در روزنامه هاي كثيرالانتشار
فرم مربوط به درخواست فعال سازی پیام چند رسانه ای ایرانسل، در روزنامه های کثیرالانتشار سراسر کشور به چاپ می رسد. کافیست این فرم را ببرید، سپس مطابق مراحل 2 و 3 یکی از روشهای قبل (مراجعه به فروشنده مجاز ایرانسل یا دفاتر پستی) عمل کنید. شرایط و ضوابط مربوط به استفاده از سرویس پیام چند رسانه ای در روزنامه¬هاي كثيرالانتشار همراه فرم ثبت نام و فعال سازي سرويس پيام چند رسانه اي به چاپ مي رسد.


روش چهارم: دريافت فرم از طريق سايت ايرانسل
جهت دريافت فرم فعال سازي سرويس پيام چند رسانه اي به همراه ضوابط و مقررات سرويس پيام جند رسانه اي و تعهدات پذيرفته شده توسط متقاضي

اينجا را كليك كنيد!

در این روش، کافیست پس از دانلود فرم، آن را پر کرده و مطابق مراحل 2 و 3 یکی از روشهای قبل (مراجعه به فروشنده مجاز ایرانسل یا دفاتر پستی) عمل کنید.


پس از فعال شدن خدمات پیام چند رسانه ای، شما می توانید به شماره سایر مشترکین ایرانسل پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال نمایید. درصورتیکه گوشی دریافت کننده فاقد قابلیت MMS باشد، یک نشانی اینترنتی به همراه یک رمز ورود از طریق پیام کوتاه برای وی ارسال می شود. به این ترتیب، دریافت کننده می تواند از طریق مراجعه به اینترنت، پیام ارسال شده را مشاهده نماید. همچنین، مشترکین ایرانسل می توانند MMS را مستقیماً به ایمیل فرد مورد نظر ارسال نمایند.

توجه داشته باشید که ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) برای مشترکین سایر شبکه های تلفن همراه در ایران تا زمانیکه این شبکه ها به سیستم MMS مجهز گردند، امکان پذیر نخواهد بود.


ارسال "پیام بلند" (Long Message) از طریق MMS
با استفاده از قابلیت "پیام بلند" در MMS، دیگر محدود به 160 کاراکتر نیستید و می توانید متن های طولانی را به سادگی در یک پیام ارسال نمایید. تعرفه ارسال پیام بلند، معادل تعرفه تعیین شده برای MMS، یعنی 480 ریال برای ارسال هر پیام است.

هزینه ارسال هر MMS چقدر است؟
تعرفه ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) بسیار مقرون به صرفه درنظر گرفته شده و بر اساس تعداد پیامهای ارسال شده، محاسبه می شود.
به عبارت دیگر، مهم نیست که حجم پیام ارسالی و یا نوع فایل ارسال شده چه میزان باشد؛ یعنی هر پیام، شامل عکس، صوت و یا متن تا سقف 300 کیلوبایت، یک پیام چند رسانه ای محاسبه شده و تعرفه تشویقی آن معادل 480 ریال خواهد بود. توجه فرمایید که این نرخ ویژه جشنواره عید تا یلدای ایرانسل است و تا اطلاع ثانوی برای تمامی مشترکین در تمامی طرحهای تعرفه ایرانسل یکسان خواهد بود.

• درصورت تغییر مالکیت سیم کارت، مالک جدید می بایست مجدداً برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) درخواست دهد.


به ياد داشته باشيد

• سرویس MMS تنها درصورتی برای خط شما فعال می شود که:
     1. فرم را بصورت کامل تکمیل و امضاء کنید.
     2. فرم و مدارک لازم را ازطریق فروشندگان مجاز یا پست به ایرانسل ارسال کنید.

• ارسال فرم و مدارک لازم برای فعال سازیMMS، رایگان است!

• ثبت نام و فعال سازی MMS رایگان است!

 
 
منبع : www.irancell.ir
 
 

اعلام جزئيات تعهدات قانونی مشترکان برای استفاده از MMS

اعلام جزئيات تعهدات قانونی مشترکان برای استفاده از MMS

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیه موارد و تعهدات قانونی مشترکان تلفن همراه برای استفاده از سرویس MMS (ارسال تصویر) اپراتور دوم تلفن همراه را اعلام کرد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سايت http://www.khodkar.ir، پیش از ارائه این سرویس از سوی اپراتور دوم به مشترکان، آنها باید فرم دقیق مشخصات فردی و نشانی خود را در ثبت و هرگونه تغییرنشانی را سریعا به مراکز ثبت مشخصات اعلام کنند و در صورت سرقت یا فروش سیم‌کارت، وضعیت جدید را اطلاع دهند. بر اساس این ابلاغیه، استفاده تبلیغاتی و ارسال انبوه با مقاصد تجاری از MMS (به جز سازمان‌های تهیه کننده محتوا) ممنوع است و مشترکان نباید هرگونه پیام طبقه بندی شده‌ای را ارسال کنند.هرگونه پیامی که خدشه دارکننده امنیت ملی است، برای مشترکان ممنوع است و آنان باید از انتشار ویروس، نرم‌افزارهای مخرب جلوگیری کنند. ارسال هرگونه پیام مستهجن، تهدیدآمیز و برهم زننده امنیت اقتصادی و اجتماعی نیز برای مشترکان ممنوع اعلام شده است. در شرایط عادی نیز ارسال هر گونه پیام تبلیغاتی از سوی اپراتور برای مشترکان بلامانع فرض می شود مگر آن که مشترک عدم موافقت خود با دریافت پیام‌های تبلیغاتی را از مجاری مشخص به اپراتور اعلام نماید.بر اساس این ابلاغیه، تکالیف اپراتور نیز برای ارائه خدمات عدم تبعیض میان مشترکان و اخذ تعهدات لازم پیش از ارائه این سرویس به آنان است و همچنین اطلاع رسانی مستقیم به مشترکان و ایجاد بسترهای لازم برای استفاده مراکز فرهنگی مجازاست. علاوه بر موارد فوق، اپراتور باید شرایط لازم برای جلوگیری از انتشار ویروس و ثبت مشخصات گیرنده و فرستنده برای قابل پیگرد بودن و محدود شدن تعداد پیام‌ها را فراهم کند. پس از ارائه سرویس MMS در صورتی که مشترکین پیام نامناسب دریافت کنند می‌توانند آن را به شماره 2117 ارسال نمایند.

منبع : http://www.iritn.com

 

عرضه محصولات ویژه ماه مبارک رمضان در ویترین ایرانسل

عرضه محصولات ویژه ماه مبارک رمضان در ویترین ایرانسل

عرضه محصولات ویژه ماه مبارک رمضان در پورتال چند رسانه ای "ویترین" که نخستین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی از طریق تلفن همراه در ایران است، آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می توانند با ارسال سفارش خود از طریق پیام کوتاه به شماره 8282 و یا پورتال ویترین به نشانی http://vitrin.irancell.ir محصولات ویژه این ماه مبارک را از طریق پیام کوتاه و با فونت فارسی بر روی تلفن همراه خود دریافت کنند.

براین اساس در گروه پیام های ثبت نامی، مشترکین با ارسال کد ثبت نام SUB RAMF از طریق پیام کوتاه به شماره 8282 برای یک هفته هر روز ترجمه دعای روزهای ماه مبارک رمضان را دریافت خواهند کرد و با ارسال کد ثبت نام SUB RAMA برای یک هفته هر روز متن دعای روزهای این ماه مبارک از طریق پیام کوتاه برایشان ارسال خواهد شد.

با ارسال کد ثبت نام SUB RAMS به همین شماره برای یک هفته هر روز هنگام غروب مناجات شب های این ماه مبارک و با ارسال کد ثبت نام SUB RAMP برای یک هفته هنگام سحر متن مناجات سحرهای ماه مبارک رمضان به وسیله تلفن همراه برای مشترک ارسال می شود.

همچنین با ارسال کد ثبت نام SUB RAMN به شماره 8282 برای یک هفته هر روز نمازهای مستحبی این ماه مبارک برای مشترکین ارسال خواهد شد.

              

هزینه ثبت نام و دریافت محصولات ذکر شده به مدت یک هفته 210 تومان میباشد که در سیم کارت های اعتباری از اعتبار مشترک کسر و در سیم کارت های دائمی به صورتحساب آنها اضافه می شود.

همچنین دریافت محصولات فوق با ارسال کد تمدید ثبت نام توسط مشترک قابل تمدید برای یک هفته دیگر می باشد.

 

در گروه پیام های درخواستی با ارسال عبارت RAMF به شماره 8282 می توانند ترجمه دعای روز جاری و با ارسال عبارت RAMA متن عربی دعای روز را از طریق پیام کوتاه دریافت کنند.

با ارسال عبارت RAMS مناجات شب های ماه مبارک و با ارسال عبارت RAMP مناجات سحرهای این ماه برای متقاضی ارسال می شود.

همچنین در صورت ارسال عبارت RAMH احادیث مرتب با این ماه عزیز و با ارسال عبارت RAMN به شماره 8282 نمازهای مستحبی روزهای ماه مبارک رمضان برای مشترک به وسیله پیام کوتاه ارسال می شود.

 

هزینه دریافت محصولات بالا 35 تومان به ازای هر بار سفارش میباشد که این هزینه شامل هزینه ارسال درخواست به شماره 8282 و ارسال محصول مورد تقاضا خواهد بود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و محصولات ویترین به پورتال این سرویس به نشانی http://vitrin.irancell.ir و یا بروشورها و اطلاعیه های ویژه این سرویس مراجعه فرمایید.

منبع : http://gsm.ir

 

شارژ رمزدار با خودپرداز

شارژ رمزدار با خودپرداز

سیم کارت ایرانسل تان را با دستگاه خودپرداز بانک ملی شارژ کنید!
به همراه امكان شارژ 2 هزار تومانی!

خدمات جدید "شارژ رمزدار با خودپرداز" ...


برای استفاده از این سرویس جدید، به یکی از بانکهای ارائه دهنده خدمات "شارژ رمزدار با خودپرداز" مراجعه کنید. این سرویس هم اکنون از طریق دستگاههای خودپرداز کلیه شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور قابل بهره برداری است. برای شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل خود از طریق دستگاههای خودپرداز، کافیست:

1- کارت خودپرداز خود را در دستگاه خودپرداز وارد کنید.
2- در منوی اصلی خودپرداز، گزينه "شـارژ سیم کارت" را انتخاب کنید.
3- در ميان گزينه های موجود، گزينه "ایرانـسل" را انتخاب كنيد.
مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ريالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.
4- رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است.
5- رمز شارژ نوشته شده در رسید را از گوشی خود شماره گیری کنید تا سیم کارت شما شارژ شود.
رمز شارژ را به صورت زیر (از چپ به راست) وارد کنید:
[YES/OK] #شماره رمز 12 رقمی*140*


توجه: پس از دریافت شماره رمز، رسید حاوی رمز را مخدوش کنید.


• برای استفاده از خدمات جدید شارژ رمزدار با خودپرداز، به یکی از شعب بانک ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید (این خدمات در حال حاضر از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور ارائه می شود). به یاد داشته باشید، مهم نیست که کارت خودپرداز شما متعلق به کدام بانک باشد.
• شما می توانيد با وارد كردن كد #1*140* از خط ایرانسل خود، نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنيد.
• درصورتيكه كاغذ دستگاه تمام شده باشد، خودپرداز پیغام می دهد که انجام عمليات و دريافت شماره رمز امکان پذیر نیست. در اینصورت، هیچ مبلغی از حساب شما کسر نمی شود.

منبع : http://irancell.ir

 

شارژ رمزدار ایرانسل با خودپرداز

شارژ رمزدار ایرانسل با خودپرداز

سیم کارت ایرانسل تان را با دستگاه خودپرداز بانک ملی شارژ کنید!
به همراه امكان شارژ 2 هزار تومانی!

خدمات جدید "شارژ رمزدار با خودپرداز" ...


برای استفاده از این سرویس جدید، به یکی از بانکهای ارائه دهنده خدمات "شارژ رمزدار با خودپرداز" مراجعه کنید. این سرویس هم اکنون از طریق دستگاههای خودپرداز کلیه شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور قابل بهره برداری است. برای شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل خود از طریق دستگاههای خودپرداز، کافیست:

1- کارت خودپرداز خود را در دستگاه خودپرداز وارد کنید.
2- در منوی اصلی خودپرداز، گزينه "شـارژ سیم کارت" را انتخاب کنید.
3- در ميان گزينه های موجود، گزينه "ایرانـسل" را انتخاب كنيد.
مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ 20، 50، 100 و 200 هزار ريالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.
4- رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است.
5- رمز شارژ نوشته شده در رسید را از گوشی خود شماره گیری کنید تا سیم کارت شما شارژ شود.
رمز شارژ را به صورت زیر (از چپ به راست) وارد کنید:
[YES/OK] #شماره رمز 12 رقمی*140*


توجه: پس از دریافت شماره رمز، رسید حاوی رمز را مخدوش کنید.


• برای استفاده از خدمات جدید شارژ رمزدار با خودپرداز، به یکی از شعب بانک ارائه دهنده این خدمات مراجعه کنید (این خدمات در حال حاضر از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور ارائه می شود). به یاد داشته باشید، مهم نیست که کارت خودپرداز شما متعلق به کدام بانک باشد.
• شما می توانيد با وارد كردن كد #1*140* از خط ایرانسل خود، نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنيد.
• درصورتيكه كاغذ دستگاه تمام شده باشد، خودپرداز پیغام می دهد که انجام عمليات و دريافت شماره رمز امکان پذیر نیست. در اینصورت، هیچ مبلغی از حساب شما کسر نمی شود.
 
 

Hack Irancell

Hack Irancell

امروز داشتم گشتی می زدم تو یکی از وبلاگ ها اینو دیدم ، گفتم بذارم شاید عملی باشه ! البته باید بگم که خودم دانلودش کردم ولی جرات اجراشو نداشتم ! چون بنظرم شاید تروجان همراهش باشه ، در هر حال کسی جرات داش دانلود کرد و اجراش کرد به ما هم نتیجه رو بده

Irancell Hack

خب امروز یه آموزش برای شما می ذارم که 100 درصد جواب میده . حالا چطوره ؟ دوست خوبم آقا آرمان یه برنامه درمورد این معضل به نام Irancell Hack نوشته که کارش رایگان کردن SMS های ایرانسل هست . جالبه مگه نه ؟

کار این برنامه چیه ؟

کار این برنامه اینطوره که اول باید به اینترنت متصل می شوید بعد برنامه را باز کنید و بعد برنامه خود به خود به سایت ایرانسل متصل میشه و تمام کدهای مخفی را پیدا می کنه و به شما نشون میده شما هم بعد از گرفتن کدها اونو یادداشت می کنید و به تنظمیات پیام ها می روید و اونجا در قسمت ( شماره مرکز پیام ) کد را وارد می کنید حالا دیگه اعتبار سیم کارت ثابت می مونه و از این به بعد پیام مجانی بفرست

دوستان عزیز این وبلاگ اولین وبلاگی است که این برنامه رو به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده است.


توجه توجه

کسی که این برنامه رو به من داده می خواست سیستم منو الوده کنه و اونو با یه ویروس بایند کرد.

از برنامه روی سیستم ها خودتون استفاده نکنید و در کافینت استفاده کنید.

البته دوستان من خودم با نورتن اسکنش کردم ویروس شناخته نشد ولی هلپ برنامه در فایل رر هست اونم بخونید ضرر نداره

دانلود

منبع : http://redsiilent.blogfa.com/post-12.aspx

 

امکان انتقال اعتبار بین مشترکان ایرانسل

امکان انتقال اعتبار بین مشترکان ایرانسل

گروه خبری GSM:با راه اندازی سرویس جدید "خط به خط"، برای نخستین بار در کشور امکان انتقال اعتبار بین مشترکان شبکه تلفن همراه ایرانسل فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل از اول مرداد ماه مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند در هر لحظه و هر کجا از اعتبار موجود در سیم کارت خود برای سایر مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل شارژ بفرستند و یا صورتحساب سیم کارت دایمی ایرانسل دیگران را پرداخت کنند.

 

بنابر این گزارش آغاز راه‌اندازی این سرویس جدید که برای نخستین بار در کشور عرضه شده است همراه با یک دوره آزمایشی یک ماهه از اول مرداد تا اول شهریور سال جاری خواهد بود.

 

مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل برای انتقال اعتبار از خط خود کافی است طی یک پیام کوتاه که در آن به ترتیب شماره دریافت کننده اعتبار، مبلغ اعتبار مورد نظر (به ريال) و شماره رمز 5 تا 8 رقمی را از چپ  به راست با علامت ":" بين آنها و بدون فاصله نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره 1112 ارسال کنند.

 

به عنوان نمونه برای انتقال مبلغ 10000 ریال به شماره 09351234567 با رمز 12345678 کافی است متن ذیل طی یک پیام کوتاه به 1112 ارسال شود:

09351234567:10000:12345678

 

به این ترتیب، درصورتیکه دریافت‌کننده اعتبار، مشترک سیم کارت اعتباری باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می‌شود و درصورتیکه دریافت‌کننده اعـتبار، دارنده سیم کارت دائمی باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می‌شود. به عبارت دیگر، مشترکان ایرانسل با یک پیام کوتاه می‌توانند سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ یا صورتحساب سیم کارت دایمی سایر مشترکان را پرداخت کنند.

 

پس از ارسال اعتبار، يك پيام كوتاه به گيرنده و فرستنده ارسال می‌شود كه در آن تاريخ و ساعت تراكنش، شماره گيرنده و فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می‌شود.

 

رمز ورود باید در همان نخستین باری که مشترک با استفاده از این سرویس اقدام به ارسال اعتبار می‌کند، تعیین شود. به عنوان مثال با ارسال پیام کوتاهی با محتوای 09351234567:2000:12345678 به شماره 1112 مبلغ 2000 ریال به سیم کارت شماره 09351234567 منتقل می‌شود و رمز سرویس خط به خط مشترک ارسال‌کننده هم عدد 12345678 ذخیره می‌شود.

 

در صورت نياز مشتركان می‌توانند رمز سرويس خط به خط خود را با ارسال پیام کوتاهی مبتنی بر فرمت تکرار رمز جدید:رمز جدید:رمز قدیمیPIN :  به شماره 1112 تغيير دهند. به عنوان مثال با ارسال متن PIN:12345678:55555:55555 به شماره 1112 از اين پس شماره رمز سرویس خط به خط فرستنده از 12345678 به 55555 تغيير داده شده است و برای ادامه استفاده از سرويس خط به خط می‌باید از رمز جديد استفاده شود.

 

براساس این گزارش شماره رمز 5 تا 8 رقمی انتخابی در حکم تضمین امنیت هر تراکنش است. لذا لازم است مشترکان مراقبت‌های لازم را در این خصوص اعمال کنند. همچنین در صورتیکه 3 مرتبه دستور خط به خط با رمز اشتباه ارسال شود، این سرویس برای مشترک مسدود شده و برای فعال‌سازی مجدد آن می‌بایست مشترک با مرکز خدمات مشترکان ایرانسل تماس بگیرد.

 

کمترین حد مجاز برای انتقال اعتبار در هر تراکنش با استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل 1000 ریال و بیشترین حد مجاز آن 10 هزار ریال است. سقف انتقال روزانه اعتبار با استفاده از این سرویس 50 هزار ریال و در هر ماه 100 هزار ریال برای هر یک از مشترکان ایرانسل تعیین شده است.

 

در حال حاضر به ازای هر بار استفاده از سرویس خط به خط ایرانسل مبلغ 500 ریال کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده اعتبار کسر می‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس خط به خط ایرانسل و نحوه تعیین و تغییر رمز عبور به www.Irancell.ir مراجعه کنید.

 

منبع : http://gsm.ir

 

ارسال اس ام اس رایگان از طریق ایرانسل

.::. ارسال اس ام اس رایگان با سیم کارتهای ایران سل.::.

انجام اين كار بسيار راحت هست و تنها بايد بو دستورات زير عمل كنيد .

1 - ابتدا وارد تنظيمات (( setting )) گوشي خود در بخش SMS ها شويد .

2 - سپس به قسمت message center خود برويد و يك سرويس جديد با نام Learncity ايجاد كنيد و در قسمت وارد كردن اعدداد از كدد زير استفاده كنيد :

کد:

233244550190000+

 

 دقت كنيد كه + ابتدا قرار بگيرد و اعداد بعد از آن باشد .

بعد وارد كردن اين كد و سايت يك پايگاه سرويس جديد پيام آن را ذخيره كنيد و به صورت پيش فرض انتخاب كنيد .

3 - حال به مهمترين قسمت آموزش رسيديم .
شما ميخواهيد پيامي را به كسي ارسال كنيد ولي با ارسال پيامكهاي معمولي مقداري متفاوت هست .
شما متن خود را تايپ ميكنيد و شماره را هم وارد ميكنيد ولي :

نبايد متن شما از اندازه 1 پيامك بيشتر باشد .
يا به صورت دقيقتر بگويم كه :
اگر در زمان تاپيك دقت كرده باشيد با نوشتن هر كلمه به شما مي گويد كه چند حرف ديگر شما مي توانيد بنويسيد تا يك پيامك شود .
شما بايد زماني كه تعداد حروف به عدد ۵ رسيد متن خود را پايان دهيد .
يعني بايد 5 باقي بماند تا اين كه يك پيامك كامل شود .

بعد از اين كار SMS را براي فرد مورد نظر ارسال مي كنيد .

نكته :

1 - با اين روش پيامك در قسمت outbox شما مي ماند و به sendbox انتقال نمي يابد .
ولي پياك ارسال مي شود .

2 - با اين روش هيچ گونه پيام تحويلي دريافت نخواهيد كرد .

3 - حتماً بايد 5 حرف تا كامل شدن متن بگذاريد تا به صورت رايگان محسوب شود .

منبع : http://sepehrtnt.blogfa.com/page/irancell.aspx

 

 

سرويس آهنگ پيشواز (RBT)

سرويس آهنگ پيشواز (RBT)

این خدمات که به زودی و برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا به دلخواه خود، صدای بوقی را که تماس گیرندگان با شماره آنها (پس از شماره گیری و پیش از برداشته شدن گوشی) می شنوند به آهنگ های خاصی تغییر دهند!

مشترکین ایرانسل، می توانند از طریق سایت اینترنتی vitrin.irancell.ir به پورتال (درگاه) مخصوص این سرویس مراجعه نموده، نمونه آهنگ های موجود در پورتال آهنگ پیشواز را گوش کنند و سپس آهنگ موردنظرشان را سفارش دهند.همچنین برای سفارش آهنگ می توان از طریق پیام کوتاه (SMS) و یا کدهای دستوری (USSD) نیز اقدام کرد. از قابلیت های متعدد این سرویس، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم یک آهنگ دلخواه برای هر یک از تماس گیرندگان: با این ویژگی شما می توانید صدای بوق انتظار را برای تماس گیرندگان مختلف، به آهنگهایی تغییر دهید که مناسب آنها باشد.
     
  • تنظیم زمان پخش هر آهنگ از قبل: با این ویژگی شما می توانید به نحوی زمان را تنظیم کنید تا درصورتیکه به طور مثال، دوست شما در روز تولد خود با شما تماس گرفت، بجای بوق انتظار معمولی، یک آهنگ مربوط به همین مناسبت را بشنود.
     
  • تنظیم چند آهنگ برای یک تماس گیرنده در ساعات مختلف: با این ویژگی شما می توانید سیستم آهنگ پیشواز خود را به نحوی تنظیم نمایید که به نسبت زمان، آهنگ پیشواز خط شما تغییر کند.

شایان ذکر است که هزینه خریداری آهنگ پیشواز، کاملاً مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است تا برخورداری از امکانات این سرویس، برای همگان امکان پذیر باشد. خدمات آهنگ پیشواز به زودی راه اندازی شده و جزئیات آن از طریق اعلانات بعدی به اطلاع خواهد رسید.

منبع : http://irancell.ir


 

روش جدید انتقال شارژ ایرانسل با رفع غیبهای روش قبل

روش جدید انتقال شارژ ایرانسل با رفع غیبهای روش قبل

همینطور که میدونید روشی برای انتقال اعتبار ایرانسل چند وقت پیش معرفی شد که دارای یک نقص بزرگ امنیتی بود بدین صورت که هرکسی که گوشی شمارو دستش میگرفت میتونست اعتبار رو از گوشی شما به گوشی خودش انتقال بده , اما شرکت ایرانسل طرح جدید انتقال اعتبار رو معرفی کرد که دیگه هیچ جای سوء استفاده ای برای دیگران نمی گذاره.
در این روش جدید شما میتوانید بین خطوط اعتباری ایرانسل اعتبار جابجا کنید با روش امنیتی جدید ایرانسل.



-------------------------------------------------


آموزش :
این طرح هم مانند طرح قبلی میباشد که فقط یه قسمت اضافی دارد و آن هم شماره روی قاب سیم کارت برای انتقال اعتبار شما باید مانند روش جدید عمل کنید

1) یک اس ام اس ( پیامک ) با متن زیر به شماره 1112 ارسال کنید

0935xxxxxx:1000:xxxxxxxx

که در انجا به ترتیب
رنگ آبی : شماره مورد نظر که میخواهید به آن اعتبار انتقال دهید
رنگ نارنجی : مبلغ مورد نظر به ریال ( کمترین مبلغ قابل انتقال ۱۰۰۰ ریال میباشد )
رنگ قرمز : شماره زیر بارد کد روی قاب سیم کارت یا کد قفل گشای شخصی شما مانند شکل زیر



توجه کنید شماره زیر بارکد یا کد قفل گشای شخصی شماره مربوط به خط خودتان ( کسی که میخواهد اعتبار انتقال بدهد ) است

ایرانسل بابت این امکان ۵۰ تومان کارمزد دریافت میکند
و کل اس ام اس رو به شماره ۱۱۱۲ ارسال میکنید مانند شکل زیر

مانند شکل زیر







از مزایای این طرح میشه گفت که دیگه هیچ گونه سوء استفاده ای برای دیگران باقی نمیمونه چون فقط شما کد روی قاب سیمکارتتون رو دارید و باید در حفظ و نگهداری ان دقت کنید.

پس از ارسال یک اس ام اس از طرف E-Charge حاوی اطلاعات زیر برای شما و شخص مقابل ارسال میشه:
Enteghal etebar anjam shod.
2008.06.13 1945 ;
Mablagh 1000 IRR ;
karmozd 500 iRR ;
Be 098935xxxxxx ;
Mojudie jadid xxxxxx IRR

منبع : http://www.mobfa.org

 

تولید کدهای شارژ ایرانسل

تولید کدهای شارژ ایرانسل

اینم همون برنامه معروف ایرانسل که میشه با اون کد های شارژ ۱۲ رقمی تولید کرد. امروز اینو براتون گذاشتم که شما هم استفاده کنید.

راستی با ۱۲ رقم میشه ۴۷۹۰۰۱۶۰۰ کد تولید کرد شما هم بشنید برای خودتون کد بزنید تا شارژ کنید امید وارم خوشتون بیاد.

حجم ۱۳۵ کیلو بایت

دانلود

عزیزان شارژ کردن اعتبار سیم کار شما به پشتکار زیادی نیاز داره و البته یکم شانس

بزنید حتما شارژ میشه 

منبع : http://adminirancell.blogfa.com

 

طریقه گرفتن ریز مکالماتتون از سایت ایرانسل

طریقه گرفتن ریز مکالماتتون از سایت ایرانسل

رای اینکار می بایست اول یک پیامک حاوی دستور E-care به شماره 130 ارسال کنید و منتظر جواب آن بمانید
حالا یک پیامک برای شما ارسال می شود که حاوی شماره رمز ورود به بخش کنترل حساب اینترنتی می باشد
همکنون باید به سایت ایرانسل مراجعه کنید و از منوی خدمات گزینه "کنترل حساب اینترنتی" را انتخاب کنید
در صفحه جدید به قسمت کنترل حساب اینترنتی مخصوص خطوط اعتباری (یا همان پیش پرداخت بروید) و روی لینک مشخص شده توسط سایت کلیک کنید تا شما را به بخش ورود راهنمایی کند.
حالا در این بخش از شما شماره موبایل خودتان را می خواهد که باید به صورت مقابل وارد کنید بدوت صفر اول:98935XXXXXXX
در کاراکتر دوم از شما شماره سیم کارت را می خواهد که باید به کارت سیمکارتتان مراجعه کنید و کد موجود در آن را که دقیقاً در زیر قسمت بارکد وجود دارد در این مکان وارد کنید(شماره سیم کارت 9 رقمی است) حالا بر روی ورود کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید
در این صفحه از شما شماره رمز ورود را می خواهد که باید رمزی را که با اس ام اس برایتان ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید (به بزرگ یا کوچک بودن حروف دقت کنید)

**احتمالاً در این بخش از شما خواسته می شود که پسورد خودتان را عوض کنید که اگر مایل به این کار بودید آن را عوض کنید**

و در مرحله آخر شما به حساب اینترنتی خودتان وارد می شوید و از طریق منوی بالا سایت می توانید به بخش های مختلف آن سر بزنید
در این بخش حتی می توانید ثبت نام نیمه تمام خود را تکمیل کنید
در بخش دیگر شما می توانید ریز مکالمات خطتان را به صورت یک فایل با پسوند pdf دریافت کنید (این بخش بزودی برای خط های اعتباری قابل دست رس خواهد بود)
در بخش های دیگر اطلاعات سیمکارتتان و نوع طرحی که از آن استفاده می کنید را به شما نمایش خواهد داد
حتی در بخشی از این سایت می توانید سوال خود را مطرح کنید تا اپراتور با شما تماس بگیرد و جواب سوالتان را بدهد
حتی شما می توانید در بخش دیگری سیم کارت خود را برای مدت معلومی(که توسط خود شما مشخص می شود) غیر فعال کنید
در بخش اطلاعات سیم کارت حتی می توانید مقدار اعتبار باقی مانده در سیمکارت خود را نیز مشاهده کن

منبع : http://www.pc4sat.com

سیم‏کارت؛ هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

سیم‏کارت؛ هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

ایرانسل اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی برای خریداران سیم‏کارت‏های دایمی و یا اعتباری خود یک سیم‏کارت هدیه ارسال می‏کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به کلیه مشترکانی که در فاصله 26 تا 28 اردیبهشت ماه 87 نخستین تماس را از سیم‏کارت دایمی و یا اعتباری ایرانسل خود برقرار، ثبت نام خود را تا حداکثر 10 روز پس از برقراری نخستین تماس تکمیل و از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره‏های 2112 و 2115 کدپستی خود را تایید نمایند یک سیم‏کارت اعتباری به عنوان هدیه ارسال می‏شود.

از آنجا که سیم‏کارت هدیه از طریق پست ارسال می‏شود، مشترکان می‏بایست هنگام ثبت نام سیم‏کارت خریداری شده، نشانی پستی کامل خود را به همراه کدپستی 10 رقمی محل سکونت خود که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز  درج شده است ارایه نمایند تا سیم‏کارت هدیه آنان به آدرس صحیح ارسال شود.

همچنین در همین فاصله مشترک می‏بایست از سیم‏کارت خریداری شده، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2112 ارسال نماید. پس از آن ایرانسل به طور خودکار کدپستی ثبت شده در پرونده مشترک را برای تایید نهایی صحت کدپستی ارسالی لازم است که یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 2115 ارسال شود.

در صورت هرگونه مغایرت در ثبت کدپستی، مشترک می‏بایست با مراجعه به محلی که سیم‏کارت خود را ثبت نام کرده نسبت به اصلاح کدپستی ثبت شده اقدام و مجددا یک پیام کوتاه به 2112 ارسال نماید.

قیمت سیم‏کارت اعتباری ایرانسل مطابق بهای تخفیفی اعلام شده برای جشنواره شگفتی‏ها، 10 هزار تومان، همراه با 5 هزار تومان اعتبار اولیه می‏باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طرح سیم‏کارت هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی و همچنین جزئیات جشنواره شگفتی‏های ایرانسل به سایت اینترنتی www.Irancell.ir مراجعه نمایید.

منبع : http://gsm.ir

 

کد مخفی جدید : انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت دیگر

کد مخفی جدید : انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت دیگر

با ترفندی که امروز قصد معرفی آن را داریم قادرید تا تنها با ارسال یک پیام کوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سیم کارت ایرانسل دیگری انتقال دهید !

تصور کنید اعتبار سیم کارت اعتباریتان رو به پایان است و نیاز به شارژ سیم کارت دارید ، در حالی که دسترسی به کارت شارژ نیز ندارید .

در چنین مواقعی بهترین گزینه انتقال اعتبار دلخواه از سیم کارت دوستتان به سیم کارت شما است . کافی است با وی تماس بگیرید تا اعتبار دلخواه خود را برایتان ارسال کند …

 

 برای انتقال شارژ بین ایرانسل ها دستور العمل زیر را انجام دهید :

۱ - با گوشی که می خواهید شارژ از آن کم شود به شماره ۱۱۱۲ یک SMS حاوی متن زیر بفرستید :

مقدار شارژی که می خواهید منقل شود به ریال : شماره ای که می خواهید شارژ به آن منتقل شود

 

کد مخفی جدید : انتقال شارژ ایرانسل به سیم کارت دیگر

 

 

 

 


پس فرمول کلی به این صورت است:
مبلغ به ریال:شماره ی فرد مورد نظر ودر نهایت ارسال به 1112


پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پیام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتیک برای هر دو سیم کارت یک پیام کوتاه با مضمون انتقال موفقیت آمیز اعتبار ارسال خواهد شد .

 

توجه کنید که مبلغ حتما باید به ریال باشد و پس از ارسال این اس ام اس در مدت 1 ثانیه اعتبار انتقال داده میشود.

لازم به ذکر است حداقل مبلغ برای انتقال اعتبار 100 تومان می باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان کارمزد از سیم کارت مبداء کسر خواهد شد .


توجه : اخیرا در اینترنت از این ترفند سوء استفاده شده است و مطالبی مانند اینکه به شماره ۱۱۱۲ متن زیر را بفرستید تا SMS مجانی بفرستید و در متن شماره خودشون رو قرار می دهند !!

 

توجه : با توجه به ترفند فوق زین پس بیشتر مراقبت سیم کارت های اعتباری ایرانسل خود باشید و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداری کنید  چرا که تنها چند ثانیه کافی است تا وی اعتبار سیم کارت شما را به سیم کارت خود منتقل نماید .

 

منابع :

        http://ir-ring.blogfa.com

    http://www.mobileha.com 

               http://MTNClub.ir

 

 

 

تا ایرانسل نفهمیده، هرچه سریعتر اقدام کنید

تا ایرانسل نفهمیده، هرچه سریعتر اقدام کنید

مژده به ایرانسل داران عزیز !

امروز با یه ترفند جدید اومدم که میتونید با این ترفند، با سیمکارت خود اس ام اس رایگان بفرستید.

پس تا ایرانسل نفهمیده، هرچه سریعتر اقدام کنید.

 به تنظیمات اس ام اس گوشی خود بروید

به قسمت شماره ارائه دهنده ی خدمات بروید

که به این صورت است

989350001400+

این شماره را به این صورت تغییر دهید

989350001400000000+

یعنی 6 تا صفر به آخرش اضافه کنید

این ترفند به صورت 100% جواب می دهد پس سریع تر تا ایرانسل نفهمیده استفاده کنید

منبع: WWW.GORGANWEB.IR

 

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

#1*1*3*140* فعال سازی پیامگیر

#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شماره تماس گيرنده

#4*1*3*140* حذف همه سرویس ها

#5*3*140* دریافت تنظیمات Mms

*140*3*6# دریافت تنظیمات Gprs



واسه اينكه sms براتون نياد#16*0000*35* البته ميتونيد اس ام اس بفرستيد ولي اس ام اس واستون نياد و دليورد هم قطع ميشه
واسه اينكه دوباره درست بشه#16*0000*35# را بزنيد اونوقت اس ام اس هايي كه نيامده بود هم مياد البته تا 24 ساعت قبل

کدهای ایرانسل#3*140* و #4*140*و#5*140*و#7*140* وتوجه: برای هرکدام انتخاب شماره زده دکمه پاسخ بزن شماره را در کارد بنویس و بفرس جوابش میاد

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود (کمیاب آنلاین) كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق Sms براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.

منبع : http://www.freezmobile.com

 

با یک کارت شارژ ایرانسل چند گوشی را شارژ کن!!!!!!!!

با یک کارت شارژ ایرانسل چند گوشی را شارژ کن!!!!!!!!

با عرض سلام خدمت دوستان

ابتدا باید بگم که من این روش رو 4 بار انجام دادم و 3 بار جواب گرفتم.علت ناکامی اون یک دفعه رو هم عرض می کنم.
1_یک کارت شارژ ایرانسل می خرید.
2_یکی از دوستانتون که ایرانسل داره خبر می کنید.
3_جریان به دوستتون میگید{این کار برای این هست که اگرگوشیه دوستتون شارژ شد و گوشیه شما شارژ نشد به مشکلی بر نخورید و بتوانید پول کارت شارژو ازش بگیرید!!!!!توصیه می کنم این کار رو حتما انجام بدید}
4_شماره ی کارت شارژ رو در هر دو گوشی وارد می کنید اما کلید call رو نمیزنید.دقت کنید که شماره رو اشتباه وارد نکنید!
5_حالا هم زمان کلید call دو گوشی رو بزنید.
6_در این زمان هر دو گوشی شارژ می شود.
نکات مهم:1_بهتره این کار رو روی دو گوشیه یکسان انجام بدید و از یک مارک.{من خودم رویw810امتحان کردم.علت ناکامیم در دفعه ی اول به همین دلیل بر می گرده.}
۷_کلید callحتما باید در یک لحظه فشرده شود.وگرنه یک گوشی شارژ می شود.
۸_مراقب خود باشید که یک وقت از دست دوستتون کتک نخورید.

منبع : http://www.freezmobile.com


 

ترفند افزایش سرعت اینترنت ایرانسل

ترفند افزایش سرعت اینترنت ایرانسل

در اینجا قصد دارم چند تا روش بگم که که وقتی با خطوط ایرانسل به اینترنت متصل می شید با سرعت بالا بتونید از اینترنت استفاده کنید
نکته: این روش ها فقط برای کسانیه که از طریق کامپیوتر با خط ایرانسل به اینترنت متصل میشن

مرحله اول:
اول باید یک connection بسازید



نکته : اونایی که nokia دارند می تونند به راحتی از طریق pc suite یک connection بسازند به این شکل که وقتی وارد نرم افزار pc suite شدید connect to the internet را انتخواب کنید و بعد settings را انتخواب کنید و نام مودم موبایلتون روانتخواب کنید (قبلا می بایست نصب کرده باشید ) next را بزنید configure the connection manually را انتخواب کنید و next را بزنید و فقط access point را mtnirancell بگذارید و finish را بزنید.

مرحله دوم:
به منوی start بروید و run را اجرا کنید و gpedit.msc را تایپ کنید و ok را بزنید. حالا پنجره group policy باز میشود در قسمت سمت چپ ودر قسمت local computer policy بخش computer configuration را انتخواب کنید حالا وارد پوشه administrative templates و بعد پوشه network و بعد پوشه QoS packet scheduler شوید
اکنون روی Limit reservable bandwith دو بار کلیک کنید در پنجره باز شده و در تب setting باید( از بین آن سه تا دکمه رادیویی ) Enable را انتخواب کنید و در قسمت پایین bandwith limit را 100% بگذارید و ok را بزنید و پنجره Group policy را ببندید حالا وارد control panel شوید و وارد Network connections شوید . در اینجا یک connection به اسم مودم موبایلتان هست روی آن راست کلیک کنید و properties را بزنید حالا در تب networking چک کنید QoS Packet Schedulers تیک خرده باشد و بعد ok را بزنید.
(توضیح کوتاه: تنضیمات اولیه ماکروسافت تنها امکان استفاده 20% درصد از سرعت اینترنت را به شما می دهد با این تنضیمات شما 100% سرعتی که ISP (در اینجا ITSP ) در اختیار شما قرار میدهد را در اختیار دارید)
مرحله سوم:
به control panel بروید و phone and modem options را باز کنید و در تب modems مودم موبایل خودتون را انتخواب کنید و دکمه properties را بزنید و در صفحه باز شده در تب advanced در قسمت Extra initialization commands دستور زیر را وارد کنید:
W+MS=V34
ok را بزنید و کامپیوتر را ریست کنید .

وقتی که خواستید به اینترنت متصل شوید فقط کافی است که در قسمت network connectinos آن connection که مربوط به موبایلتان بود را باز کرده و Dial را بزنید و به اینترنت متصل شوید .

(این تنضیمات را می توانید برای اتصال از طریق dial-up هم اسنفاده کنید)

منبع : http://www.freezmobile.com

 

نمایش نام خیابانی که در آن هستید در صفحه نمایش تلفن همراهتان !

نمایش نام خیابانی که در آن هستید در صفحه نمایش تلفن همراهتان !

یکی از قابلیت های مفید سیم کارتهای ایرانسل ، نمایش نام خیابانی که در آن بودید در صفحه نمایش تلفن همراهتان بود . این موضوع در شهرهای بزرگی که به آن مسافرت می کنید می تونه خیلی مفید باشه و بی شک از گم شدن شما در میان خیابان های مختلف که تابلوی مشخصی هم برای اونها نیست جلوگیری می کنه . حتی در شهرهای محل زندگی خودتان نیز با این قابلیت می تونید از خیابان هایی که از اسامی آنها اطلاع ندارید با خبر شوید .

همین قابلیت باعث جذب طرفداران بسیاری به سمت سیم کارتهای ایرانسل شده بود .

مدتی پیش شرکت اپراتور اول نیز این قابلیت را به صورت آزمایشی در چند شهر بزرگ از جمله تهران و مشهد و شیراز فعال کرد و قصد دارد تا به تدریج این قابلیت را در همه شهرهای ایران فعال کند .

موبایل ها دات کام

 

قابل ذکر است که این قابلیت را کافی است در تلفن همراهتان فعال کنید … حال چه سیم کارت ایرانسل و چه سیم کارت همراه اول در گوشیتان باشد می بایست نام خیابان را مشاهده کنید .

در ادامه مطلب می توانید نحوه فعال سازی این قابلیت را در تمامی تلفنهای همراه مشاهده کنید .

دانلود راهنمای فعال سازی قابلیت مکان یاب

کلمه عبور : www.mobileha.com

حجم : 94 کیلوبایت

منبع : http://www.mobileha.com

 

خدمات جدید سرویس ویترین ایرانسل …

خدمات جدید سرویس ویترین ایرانسل …

ایرانسل، با سرویس های متنوع، کاربردهای جدیدی برای تلفن همراه به جامعه ایرانی معرفی می نماید. به این ترتیب، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه یا ارسال پیام کوتاه نیست؛ بلکه مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های تازه ای چون اطلاعات، فن آوری و ارتباطات بازرگانی مطرح شده است. به این ترتیب، تلفن همراه به یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راههای اطلاع رسانی و سرگرمی  و تجارت تبدیل می شود.
“پورتال چند رسانه ای ایرانسل” با نام تجاری “ویترین“، اولین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی روی تلفن همراه در ایران است که در آن، عرضه کنندگانِ محصولات الکترونیکی (Content Providers)، طیف بسیار گسترده ای از محصولات خود را جهت عرضه به مشترکین ایرانسل ارائه می نمایند که البته شاید قبلاً با طرح ویترین ایرانسل آشنایی پیدا کرده باشید و یا شما نیز از طرح رایگان آن استفاده کرده باشید .

ویترین ایرانسل - موبایل ها دات کام

 به تازگی ایرانسل ، سرویسهای جدیدی را به ویترین خود افزوده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم .

این خدمات شمال موارد زیر است :

-  کدهای اوقات شرعی

- کدهای پیش بینی وضع هوا

- کدهای دریافت اس ام اس و فال

-  کدهای طالع بینی روزانه (بر حسب متولدین هر ماه)

-  کدهای طالع بینی  (بر اساس نام سال تولد)

برای استفاده از هر کدام از سرویسهای فوق تنها کافی است با استفاده از سیم کارت ایرانسل خود ، کد مربوط به هر کدام را ، به شماره 2020 اس ام اس کنید . لازم به توضیح است تمامی پیام های کوتاهی که به شماره 2020 ارسال می شوند رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت .

کدهای اوقات شرعی:
100 تهران
101 مشهد
103 کرج
104 تبریز
105 اهواز
106 اصفهان
107 قم
108 ارومیه
109 کرمانشاه
110 همدان
111 شیراز
112 گرگان
113 یزد
114 اراک
115 ساری
116 رشت
توجه: سایر استانها هنوز موجود نیست.

کدهای پیش بینی وضع هوا:
133 تهران
134 مشهد
135 کرج
136 تبریز
137 اهواز
138 اصفهان
139 قم
140 ارومیه
141 کرمانشاه
142 همدان
143 شیراز
144 گرگان
145 یزد
146 اراک
147 ساری
148 رشت
توجه: سایر استانها هنوز موجود نیست.

کدهای اس ام اس و فال:
117 دریافت اس ام اس های عاشقانه
118 دریافت اس ام اس های سرکاری

HFZ دریافت فال حافظ (در صورت داشتن فونت فارسی در گوشی)

کدهای طالع بینی روزانه: (بر حسب متولدین هر ماه)
121 فروردین (HML)
122 اردیبهشت (SOR)
123 خرداد (JOZ)
124 تیر (SRT)
125 مرداد (ASD)
126 شهریور (SNB)
127 مهر (MIZ)
128 آبان (AGH)
129 آذر (GHS)
130 دی (JDY)
131 بهمن (DLV)
132 اسفند (HOT)

کدهای طالع بینی: (بر اساس نام سال تولد)
149 مار
150 اسب
151 گوسفند / بز
152 میمون
153 مرغ / خروس
154 سگ
155 خوک
156 موش
157 گاو
158 پلنگ / ببر
159 خرگوش / گربه
161 نهنگ / اژدها

کدهای لیگهای برتر فوتبال جهان:
162 لیگ برتر ایران
163 لیگ آرژانتین
164 لیگ استرالیا
165 لیگ برزیل
166 لیگ انگلیس
167 لیگ فرانسه
168 لیگ آلمان
169 لیگ ایتالیا
170 لیگ ژاپن
171 لیگ کره
172 لیگ هلند
173 لیگ پرتغال
174 لیگ عربستان
175 لیگ اسپانیا
176 لیگ ترکیه
177 لیگ امارات

روش کار:
برای استفاده از هر کدام از سرویسهای می توانید کد سه رقمی مربوط را به شماره 2020 اس ام اس کنید .

به طور مثال برای دریافت یک اس ام اس سر کاری ، کافی است به قسمت New Message  گوشی خود مراجعه کرده و در متن پیام کد 118 که مربوط به دریافت اس ام اس سرکاری است را تایپ کرده و سپس به شماره 2020 ارسال کنید . پس از چند دقیقه یک پیام کوتاه دریافت خواهید کرد که حاوی درخواست شما است .

منبع خبر : موبایل ها دات کام 

 

با ايرانسل رايگان چت كنيد

با ايرانسل رايگان چت كنيد

احتمالا تاکنون با سيم کارت هاي سومين اپراتور کشور به نوعي سر و کار داشته ايد. سيم کارت هاي ايرانسل به دليل نوآوري هاي متعدد و تبليغات گسترده و به ويژه قيمت پايين توانسته است حضور موفقي را در عرصه مخابراتي کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که ديگر شما تنها با 10 هزار تومان يک خط خواهيد داشت! به همين دليل ابتکارات و ويژگي هاي منحصر به فرد اين سيم کارت ها ، مشکلات و نقص هايي که ايرانسل به همراه دارد نيز به نوعي مخفي شده است. علاوه بر توانمندي هايي همانند GPRS و MMS ، ايرانسل قابليتهاي ديگري هم دارد که بسياري از افراد از آنها بي خبرند. يکي از قابليتهاي فوق العاده ايرانسل که به تازگي ايجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاري که شايد همينک با معرفي آن شما را به خريد يک سيم کارت ايرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zone ابزاري است کاملأ رايگان و مجاني که به وسيله آن ميتوانيد يک ابزار چت کامل را از طريق SMS Chat روي گوشي خود داشته باشيد. توسط SMS Chat Zone شما ميتوانيد با دوستان خود که ايرانسل دارند چت کنيد ، دوستان جديدي را جستجو و پيدا کنيد ، از اتاق هاي چت استفاده کنيد و در کل يک محيط چت کامل را روي گوشي خود داشته باشيد. همچنين توسط SMS Chat Zone ، شما ميتوانيد پيام ها و آفلاين هاي دريافتي در ياهو مسنجر را هم به صورت SMS روي گوشي خود دريافت کنيد که خود اين موضوع نيز بسيار جالب است! در اين ترفند قصد داريم به معرفي نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازيم .
فعال سازي
با تايپ متن CL و ارسال به شماره 8383 مي توانيد کل ليست فرمان هاي موجود در سيستم را از طريق دو پيام کوتاه دريافت کنيد.
براي فعال سازي ابتدا بايد پيام کوتاهي با متن Go براي شماره 8383 ارسال نماييد.
سپس پيام کوتاهي با متن زير به عنوان خوشامد گويي دريافت مي نماييد :

جستجوي دوستان
* ورود به محيط چت سايت MSN ( ارسال متن زير به شماره 8383 )
-Welcome To ChatZone!REPLY with
!FF to make-a-friend
!CC to enter chat rooms

ثبت نام
براي ثبت نام در اين سرويس ابتدا بايد نام ، سن ، جنسيت و محل اقامت تان را به شماره 8383 با فرمت زير ارسال کنيد :
[R [name][age][s--e--x][location
Location = محل زندگي ، S--e--x = جنس ، Age = سن ، Name = نام
مثال: Metan/17/Arak

ليست فرمان ها
براي پيدا کردن دوستان جديد مي توانيد فرمان S را به همراه سن و جنسيت و مکان به شماره 8383 ارسال کنيد.
[S [name][age][s--e--x][location
مثال : S Sahar 24 F Tehran

مشاهده کاربران آنلاین
با ارسال فرمانهاي زير به شماره 8383 مي توانيد تعداد کاربران آنلاين را ببينيد.
تعداد دوستان حاضر در محيط چت سايت FM : MSN
تعداد دوستان حاضر در محيط چت سايت FY : Yahoo
تعداد دوستان حاضر در محيط چت سايت FI : ICQ
تعداد دوستان حاضر در محيط کلي چت : FC
تعداد دوستان حاضر : FA

ورود به محيط چت
با ارسال فرمانهاي Y , M & I به همراه نام کاربري و رمز ورود به شماره 8383 مي توانيد به محيط چت سايتهاي زير وارد شويد.
* ورود به محيط چت سايت Yahoo( ارسال متن زير به شماره 8383 )
Y-Yahoo
M-MSN
* ورود به محيط چت سايت ICQ( ارسال متن زير به شماره 8383 )
I -ICQ

اضافه کردن افراد به ليست
براي اضافه کردن افراد به ليست مي توانيد از فرمان A استفاده کنيد.
[A [Contact’s name
براي اضافه کردن دوست به ليست شبکه هاي خارجي مي توان با ارسال پيام به شماره 8383 از فرمانهاي زير استفاده کرد:
اضافه کردن دوست به ليست دوستان سايت AY : Yahoo
اضافه کردن دوست به ليست دوستان سايت AM : MSN
اضافه کردن دوست به ليست دوستان سايت AI : ICQ

دريافت مشخصات
با ارسال حرف G به شماره 8383 مي توانيد مشخصاتي را که ثبت نام کرده بوديد دريافت کنيد.
-G

به روز رساني مشخصات
براي بروز رساني کردن اطلاعات شخصي و تغيير آيتمهاي ثبت نامي (ترفندستان) مي توانيد با ارسال اين پيام به شماره 8383 مشخصاتي را که ثبت نام کرده بوديد بروز رساني کنيد.
[U [new name][new age][new s--e--x][new location

غير فعال کردن شخص
با ارسال اين پيام به شماره 8383 مي توانيد دسترسي و دريافت پيامهاي مربوط به شخص مورد نظر را مسدود کنيد.
[B [Friend’s contact number
مثال: B 98935360***9
براي خارج کردن نام کسي از حالت مسدود مي توان از دستور UB استفاده کرد.
UB 98935360***9

حذف اعضا
با ارسال اين پيام به شماره 8383 مي توانيد دوستان خود را از ليست حذف کنيد.
[D [Friend’s contact number
مثال: D 98935360***9

خروج از محيط چت
با ارسال اين پيام به شماره 8383 مي توانيد از محيط چت سايتهاي مختلف خارج شويد.
خروج از محيط چت سايت EY : Yahoo
خروج از محيط چت سايت EM : MSN
خروج از محيط چت سايت EI : ICQ
خروج کلي از محيط چت : EA

منبع : http://forum.iranblog.com

اعتبار هديه شرکت ایرانسل به تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و  اعتباری یا پیام رسان

اعتبار هديه شرکت ایرانسل به تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و  اعتباری یا پیام رسان

در مدت زمان جشنواره (در فاصله  20 فروردین تا  31 خرداد 87):
• تمامی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که صورتحساب دوره قبل خود را به طور کامل پرداخت نموده و میزان کارکرد خود را در دوره صورتحساب بعدی به مقدار معینی افزایش داده باشند، مبلغ مشخصی (بر حسب میزان مصرف خود) اعتبار رایگان هدیه می گیرند.
• تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری یا پیام رسان که سیم کارت خود را تا حد معینی شارژ کنند، مبلغ مشخصی (بر حسب میزان مصرف خود) اعتبار رایگان هدیه می گیرند.
با این اعتبار مشترکین می توانند از تمامی خدمات ایرانسل – بدون محدودیت در مقصد تماس – استفاده نمایند. 
 
نحوه دریافت هدیه:
برای دریافت این هدیه، نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی ندارید؛ زیرا پس از شارژ اعتبار سیم کارت اعتباری یا پیام رسان و یا افزایش میزان کارکرد سیم کارت دائمی و پرداخت صورت حساب، درصد مشخصی از این مبلغ بطور خودکار به حساب شما افزوده خواهد شد و از طریق پیام کوتاه از میزان این مبلغ مطلع خواهید شد. به طور کلی، میزان اعتباری که به هر مشترک هدیه داده می شود، بر حسب میزان مصرف وی متفاوت خواهد بود و مسلماً با افزایش میزان مصرف، مبلغ بیشتری اعتبار رایگان به شما تعلق می گیرد.
 
* توجه فرمایید که اعتبار رایگان به مبالغی که برای تسویه بدهی سیم کارت دائمی تا پیش از 20 فروردین 87 پرداخت شود، تعلق نمی گیرد.
 
نحوه کسب اطلاعات راجع به اعتبار هدیه:
ایرانسل مشترکین را با ارسال پیام کوتاه از مبلغ هدیه خود مطلع می سازد. با اینحال در صورت تمایل به کسب اطلاعات راجع به میزان اعتبار هدیه خود می توانید از طریق شماره هاي140و 133و یا لینک "اعتبار هدیه" اقدام نمایید. توجه فرمایید که هزینه ارسال پیام کوتاه به اين دو شماره ، معادل هزینه ای که برای پیام کوتاه می پردازید (بسته به طرح تعرفه ای که در آن قرار دارید)، محاسبه خواهد شد.
 
- دو كد پيگيري 140 يا 133: از آنجاکه میزان اعتبار رایگان بر حسب میزان مصرف هر مشترک متفاوت است، ایرانسل دو کد پیگیری به این بخش اختصاص داده است. به این ترتیب، شما می توانید برای اطلاع از میزان اعتباری که هدیه گرفته اید، یک پیام کوتاه بدون متن (از خط ایرانسل خود) به شماره هاي 140 يا 133 ارسال نمایید. پاسخ شما، پس از پردازش درخواست، در یک پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد. با ارسال پيام كوتاه به 140 پاسخ شما با حروف فارسي و با ارسال پيام به شماره 133 پاسخ به زبان فارسي ولي با حروف انگليسي برايتان ارسال مي شود.
 توجه: درصورتیکه اعتبار هدیه به شما تعلق نگرفته باشد شرایط لازم برای دریافت اعتبار هدیه از طریق پیام کوتاه برایتان ارسال خواهد شد؛ به عبارت دیگر، شما مطلع می شوید که برای برخورداری از هدیه تا چه میزان باید کارکرد خط خود را افزایش دهید. 
 
- لینک "اعتبار هدیه": همچنین می توانید به لینک "اعتبار هدیه" مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره تلفن همراه و شماره سیم کارت خود، از میزان این اعتبار و جزئیات مربوط به آن مطلع شوید.
 
 
 
 
منبع : http://irancell.ir
 

قابل توجه ایرانسل داران : فرستادن عکس رنگی به قیمت یه اس ام اس با هر ابعادی

قابل توجه ایرانسل داران : فرستادن عکس رنگی به قیمت یه اس ام اس با هر ابعادی

سلام دوستان اینم یه راهی که بتونین واسه دوستانتون هر عکسی که خواستین با هر ابعادی بفرستین فقط به قیمت یه اس ام اس . این کار خیلی راحت و پیش پا افتاده میباشد .

خوب دوستان اولین کاری رو که انجام میدین اینه که هر عکسی رو که خواستین بفرستین در یه سایت اپلود کنین . مثلا www.tinypic.com ، خوب عکس رو که آپلود کردین آدرس لینک رو کپی میکنین و گوشی رو از طریق کابل به کامپوتر نصب میکنین و به قسمت
Message میرید و آدرس رو Paste میکنین و برای هر کسی که خواستسن میفرستین و به محضی که اس ام اس به طرف مقابل برسه باید روی قسمت لینک کلید کنه و عکس رو دانلود کنه که هیچ کاری هم نداره فقط طرف مقابل حتما باید ایرانسل داشته باشه .

به همین راحتی بنده شخصا تا حالا بیش از 10/15 تا عکس واسه دوستان با همين روش فرستادم .

منبع : http://www.best2m.org

 

لطفا با من تماس بگیرید ! " ارسال SmS رایگان در مواقع اضطراری

لطفا با من تماس بگیرید ! " ارسال SmS رایگان در مواقع اضطراری

لطفأ با من تماس بگیرید!" عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است.
شما میتونید در مواقع اضطراری از این ویژگی استفاده کنید و به شماره های مورد نظر خود متنی مثل "لطفأ با من تماس بگیرید!" را ارسال کنید!
راستی! این سرویس کاملا رایگانه و حتی وقتی شارژ اعتباری سیمکارتتون تموم شده و حتی گوشی شما در قطعی به سر میبره میتونید از این سرویس ایرانسل استفاده کنید!

اما نحوه کار:
کافیه کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید (Call) را بزنید:

09357770707#*150*

دقت کنید به جای شماره 09357770707 که به عنوان مثال وارد شده است ،شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید Call، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:

(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast

و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای شماره مورد نظر شما شما ارسال خواهد شد:

Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال كننده پيغام) : From

نکته!
برای امتحان کردن سرویس شمازه خورتونو وارد نکنید چون با مشکل روبه رو میشید!

منبع : http://www.best2m.org

استفاده از اينترنت ايرانسل به صورت کاملا رايگان در تمامی روزهای هفته؟!؟

 استفاده از اينترنت ايرانسل به صورت کاملا رايگان در تمامی روزهای هفته؟!؟

استفاده از مرورگر اينترنت اپرا ( Opera Mini Web Browser ) :

مرورگر اپرا با تنظيمات پيشرفته خود علاوه بر اينکه به شما امکان گشت و گذار پرامنيتي را مي دهد ، با استفاده از امکان گشت و گذار مخفي سبب ميشود که از ديد شبکه پنهان باشيد . بدين طريق نه تنها سايتهاي خارجي از جمله PayPal توانايي اينکه از چه کشوري مراجعه مي کنيد را ندارند بلکه از ديد اپراتور نيز مخفي هستيد و بنابراين هزينه اي از شما دريافت نمي شود .



اگرچه طبق اين روش تنها بابت گشت و گذار در اينترنت پولي نمي پردازيد و بابت دانلود فايلها بايد به ازاي هر 10 کيلوبايت 5 تومان بپردازيد
براي دانلود نرم افزار اپرا ابتدا با کليک بر روي دکمه زير به سايت سازنده ارجاع مي شويد سپس با انتخاب مدل گوشي خود ، مرورگر سازگار با گوشي خود را دانلود خواهيد کرد.

http://www.operamini.com/download/pc

کد مخفی ایرانسل، اطلاع از نوع و زمان باقی مانده طرحهای تشويقی

کد مخفی ایرانسل، اطلاع از نوع و زمان باقی مانده طرحهای تشويقی


با ورود سیم کارت های ایرانسل و آغاز فروش گسترده آن شاید شما هم علاقه پیدا کردید که لااقل به خاطر امکاناتی که این سیم کارت نسبت به اپراتور اول دارد یک عدد از این سیم کارت ها ( اعتباری یا دائمی ) را برای خود تهیه کنید.

امکانات و مزیتهایی چون GPRS ، MMS ، طرح های تشویقی قرمز آبی و طلایی و … تنها بخشی از خدمات این اپراتور می باشند. همان طور که می دانید ایرانسل برای جذب بیشتر مشتریان خود در هر فصل طر ح هایی رنگی هم نام با همان فصل ارائه می دهد. مانند طرح های تابستانه، پاییزی، زمستانه و به زودی در سال 1387 که طرح بهاره آغاز می شود. طرح های بهاره شامل عنوان هایی چون یک ستاره دو ستاره و غیره …می باشند که در کنار طرح های قرمز و آبی و طلایی ارائه می شوند.

از این پس شما می توانید با استفاده از کدهای مخفی سیم کارت های ایرانسل هر زمان كه خواستيد از این طرح های تشویقی اطلاع يابيد. ضمن آنکه که هم اکنون در چه طرحی قرار گرفته اید و چند روز از طرح انتخاب شده گذشته و یا چند روز تا پایان آن باقی مانده است.

برای انجام اين كار تنها كافی است كد زير را عيناً وارد كرده و سپس دكمه Call (دكمه تماس سبز رنگ) را فشار دهید .

#2*8*7*140* (ستاره 140 ستاره 7 ستاره 8 ستاره 2 مربع)

لازم به ذكر است در صورتیكه هم اكنون طرحی بر روی گوشی شما فعال نباشد با پيغام "شما هيچ يك از طرحهای تعرفه تشويقی را انتخاب نكرده ايد" مواجه خواهيد شد.

منبع : http://www.best2m.org

 

ترفند مخفی ایرانسل: پخش موزیک سریال امام علی(ع) در تلفن همراه !

ترفند مخفی ایرانسل: پخش موزیک سریال امام علی(ع) در تلفن همراه !

بار دیگر قصد معرفی یک ترفند مخفی ایرانسل را داریم که با استفاده از آن و در اختیار داشتن یک سیم کارت ایرانسل می توانید به صورت رایگان موزیک سریال امام (ع) را از طریق تلفن همراه خود گوش کنید !

برای استفاده از این سرویس مخفی تنها کافی است با شماره 159 تماس بگیرید …
حال چه می شنوید ؟

بار دیگر متذکر می شویم این تماس هیچگونه هزینه ای برای شما نداشته و کاملا رایگان است .
 
 

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبي را در جامعه امروزی موبايل ايران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازي پيامگير ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد.


کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:

#1*1*3*140*    فعال سازی پیامگیر
#3*1*3*140*    فعال سازی ذخیره شماره تماس گيرنده
#4*1*3*140*    حذف همه سرویس ها
#5*3*140*       دریافت تنظیمات ام ام اس
#6*3*140*       دریافت تنظیمات جی پی آر اس

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.

 

 منبع: سایت ترفندستان

کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل

کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل

ایرانسل همانطور که می دانید توانسته است با ارائه سرویس های قابل رقابت با شرکت ارتباطات سیار ، بازار خوبی را در جامعه امروزی موبایل ایران بدست آورد. در این تاپیک شمارو با چند کد سیم کارت های اعتباری شرکت ایرانسل آشنا می کنم:

سیم کارت های اعتباری :

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS

سیم کارت های دائمی :


*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات Mms

*130*3*6#
دریافت تنظیمات Gprs


سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده (Who Called):
اين سرويس شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.

اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.

منبع : http://www.best2m.org

 

کدهای مخفی خطوط ایرانسل

کدهای مخفی خطوط ایرانسل

مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبي را در جامعه امروزی موبايل ايران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازي پيامگير ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS و...از این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد .

همونطور که میدونید اوپراتور دوم تلفن همراه با اومدنش سرویس های نسبتا خوبی را برای کاربرای خودش فعال کرده ، که با وارد کردن کدهایی میشه آنها را فعال نمود . کدها سیم کارت های اعتباری و دائمی متفاوت هستند ، که در زیر همشونو نوشتم ...

توجه کنید این کدها همه از زاست به چپ می باشد.

سیم کارت های دائمی :


*130*1#
برای مشاهده ی صورت حساب خود (بدهی)

*130*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*130*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*130*3*4#
فعال کردن لیست شماره ی طلایی و وارد کردن شماره ها

*130*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*130*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*130*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS





سیم کارت های اعتباری :

*140*1#
برای مشاهده ی صورت حساب خود (بدهی)

*140*3*1*1#
فعال سازی پیامگیر

*140*3*1*3#
فعال سازی ذخیره شماره

*140*3*1*4#
حذف همه سرویس ها

*140*3*5#
دریافت تنظیمات MMS

*140*3*6#
دریافت تنظیمات GPRS




اینم یه سری کد برای حل بعضی از مشکل ها :

#0000*330#
وقتی که ارتباط با آنتن ندارید (آنتن شما عوض میشه!)

#21##
زمانی که آنتن هست ولی به شما خط داده نمی شود.

#16*0000*35#
زمانی که شما نه می توانید SMS بدید و نه بگیرید! 



از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست.

جهت استفاده از اين سرويس كافي است شماره *۱۵۰* را نوشته و سپس شماره ايرانسل فردي كه مي خواهيد براي او پيغام ارسال كنيد را وارد نماييد و سپس كليد # را بفشاريد . حال دكمه Call (كليد تماس كه معمولا با رنگ سبز مشخص شده است) را بزنيد .
 

خدمتي جديد و رايگان از ايرانسل



در صورت اجراي موفقيت آميز اين عمل ، مي بايست پيغام زير را در گوشي خود مشاهده كنيد :

Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast) ۰۹۳xxxxxxxx

استفاده از اين سرويس كاملا رايگان بوده و براي شخص ارسال كننده و يا دريافت كننده هيچ هزينه اي ندارد . همچنين همانطور كه گفته شد تنها مشتركين ايرانسل قادر به استفاده از اين سرويس مي باشند .


سرويس ذخیره شماره و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.

لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود (ترفندستان) كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد .


منبع : http://mob.ir

 

ویترین ایرانسل (Vitrin)

ویترین ایرانسل (Vitrin)

اخبار و سرگرمی با تلفن همراه: ویترین ایرانسل (Vitrin)
ایرانسل، با سرویس های متنوع، کاربردهای جدیدی برای تلفن همراه به جامعه ایرانی معرفی می نماید. به این ترتیب، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه یا ارسال پیام کوتاه نیست؛ بلکه مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های تازه ای چون اطلاعات، فن آوری و ارتباطات بازرگانی مطرح شده است. به این ترتیب، تلفن همراه به یکی از ساده ترین و در دسترس ترین راههای اطلاع رسانی و سرگرمی  و تجارت تبدیل می شود.
"پورتال چند رسانه ای ایرانسل" با نام تجاری "ویترین"، اولین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی روی تلفن همراه در ایران است که در آن، عرضه کنندگانِ محصولات الکترونیکی (Content Providers)، طیف بسیار گسترده ای از محصولات خود را جهت عرضه به مشترکین ایرانسل ارائه می نمایند.
برای استفاده از محصولات الکترونیکی که در ویترین ایرانسل عرضه می شوند، کافیست به وب سایت ایرانسل بروید تا بتوانید از تمامی خدمات ارزش افزوده مبتنی بر پیام کوتاه (SMS)، پیام چند رسانه ای (MMS) و اینترنت همراه (GPRS) برخوردار شوید.
شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ایرانسل و یا با استفاده از دفترچه های راهنمای منتشر شده توسط عرضه کنندگان محصولات الکترونیکی، با خدمات موجود آشنا شده و سرویس مورد نظر خود را درخواست کنید.
هزینه استفاده از سرویس های ارائه شده در ویترین، توسط ایرانسل محاسبه شده، و سپس این هزینه ها به صورتحساب مشترکین دائمی افزوده و یا از حساب مشترکین اعتباری کاسته می شود.
 
سرویس های ویترین ایرانسل
خدمات و محصولات بسیار متعددی در ویترین ایرانسل عرضه می شوند، مانند:
• سرویس های مبتنی بر متن: این سرویس ها به صورت پیام کوتاه برای مشترک ارسال می شوند و عبارتند از:
 
1. پیام های درخواستی؛ شامل:
       o اخبار شامل مهمترین اخبار، اخبار ورزشی، اخبار اقتصادی، آخرین خبرها و...
       o پیام های مذهبی شامل احادیث، آیات قرآن، برنامه زمانی نماز و...
       o پیام های سرگرمی شامل جوک، فال، سخن بزرگان و...
       o پیام های اطلاع رسان شامل پیش بینی وضع هوا، برنامه سینماها و...
       o پیام های آموزشی مانند آموزش زبان، تست های کنکور، آموزش آشپزی و... 
       o زنگ های مونوتون (monotone) و برخی تصاویر گرافیکی
2. پیام های ثبت نامی: این خدمات در واقع شامل مجموعه هایی از پیام های کوتاه هستند که بر اساس برنامه زمانی موردنظر مشترک، و یا بر حسب وقوع رویدادهای از پیش تعیین شده برای مشترک ارسال می شوند.       
 به عنوان نمونه، شما می توانید با سفارش دادن بسته/مجموعه "اخبار فوری" به مدت یک هفته و هر روز سه بار، آخرین اخبار را به صورت SMS دریافت نمایید؛ یا با انتخاب سرویس "گلهای لیگ برتر" درست در هنگام به ثمر رسیدن گل در طی بازی های لیگ برتر، در جریان مهمترین لحظات مسابقه قرار بگیرید.
 
• خدمات چند رسانه ای: این خدمات از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند. مهمترین انواع خدمات چند رسانه ای ویترین عبارتند از:
       o تصاویر گرافیکی؛ شامل تصاویر پس زمینه، تم ها و لوگوها
       o زنگ گوشی؛ شامل انواع زنگهای پلی تون (polytone) و تروتون (truetone)
       o موسیقی؛ شامل قطعات موسیقی و ترانه های پرطرفدار در فورمت MP3
       o کلیپ ویدیویی؛ مانند قطعات ویدیویی سرگرم کننده و کلیپ های موسیقی
       o بازی؛ شامل بازی های در محیط Java
 
در ویترین ایرانسل نسخه های متفاوتی از هر محصول وجود دارد و سیستم ایرانسل، با شناسایی نوع گوشی مشترک درخواست کننده هر محصول، به طور خودکار اقدام به ارسال محصول سازگار با آن گوشی می نماید. بنابراین، تمامی محصولات الکترونیکی ارائه شده در این قسمت، متناسب با نوع و مدل گوشی مشترک مورد نظر ارسال می شوند.
 
 ارسال پیام کوتاه از طریق وب: با این سرویس شما می توانید بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنید. وجود "دفترچه نشانی" شخصی شما در ویترین ایرانسل به شما کمک می کند تا شماره مقصد را به راحتی انتخاب و در کوتاهترین زمان ارسال کنید.
 
• ارسال پیام چند رسانه ای (MMS) از طریق وب: با استفاده از این سرویس، شما می توانید عکس، ویدیو، موسیقی و دیگر فایل های چند رسانه ای را در کوتاهترین زمان به مشترکین ایرانسل MMS کنید. علاوه بر "دفترچه نشانی"، یک "آلبوم شخصی  "MMSدر اختیار شما قرار دارد تا با منتقل کردن فایل های مورد علاقه تان در ویترین ایرانسل، آن ها را در یک جا جمع کرده و به راحتی انتخاب و ارسال کنید.
 
روش های درخواست
با هر یک از سه روش زیر می توانید به سادگی از سرویس های ویترین استفاده کنید:
• اینترنت
شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی ویترین، مستقیماً محصولات را مشاهده و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.
• WAP (مرورگر اینترنت در تلفن همراه)
همچنین می توانید با GPRS ایرانسل، به آدرس اینترنتی ویترین دسترسی پیدا کرده و ضمن مشاهده و بررسی محصولات، موارد دلخواهتان را خریداری کنید.
 ارسال پیام کوتاه SMS
جهت هر چه ساده تر کردن سفارش محصولات، برای هر گروه از محصولات ویترین، یک شماره یا Short Code تعیین شده است؛ بطوریکه شما می توانید با ارسال عبارت اختصاری  یا کد مربوط به هر محصول (به عنوان مثال hfz برای فال حافظ) به صورت یک پیام کوتاه به شماره مربوطه، محصول مورد نظرتان را درخواست نمایید. 
 

و اکنون، ویترین...
"ویترین ایرانسل" به عنوان اولین شبکه عرضه محصولات الکترونیکی تلفن همراه در ایران، بزودی در اختیار مشترکین ایرانسل قرار می گیرد. در حال حاضر ویترین در فاز آزمایشی قرار دارد. نمایشگاه Telecom 2007 زمان مناسبی بود تا این فرصت را در اختیار بازدید کنندگان محترم غرفه ایرانسل قرار دهیم تا اولین کسانی باشند که به ویترین ایرانسل سر زده و از امکانات آن لذت ببرند. شما هم می توانید با مراجعه به "روش درخواست خدمات" ذکر شده در انتهای این بخش، از این امکانات استفاده کنید.
برای دریافت محصولات چندرسانه ای ارائه شده در ویترین ایرانسل، گوشی شما باید دارای قابلیت استفاده از شبکه GPRS باشد. علاوه بر قابلیت فوق، گوشی شما باید حاوی تنظیمات GPRS و MMS باشد. ایرانسل اطلاعات لازم حاوی تنظیمات GPRS و MMS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکین ارسال می نماید؛ بنابراین شما تنها باید این SMS را پس از باز کردن ذخیره (save) کنید تا تنظیمات مربوط به این سرویس وارد گوشی تلفنتان شود.
درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را که ایرانسل ارسال می کند، دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید:
• برای در خواست ارسال تنظیمات GPRS از تلفن همراه ایرانسل خود با شماره 130 تماس گرفته و هنگامیکه از شما خواسته شد، شماره 3 و سپس 6 را وارد نمایید؛ و یا اینکه با شماره گیری #6*3*130* از تلفن همراه خود، به صورت خودکار درخواست تنظیمات را ارسال نمایید. پس از دریافت پیام کوتاه حاوی اطلاعات لازم، آن را ذخیره (save) نمایید.
• برای در خواست ارسال تنظیمات MMS از تلفن همراه ایرانسل خود با شماره 130 تماس گرفته و هنگامیکه از شما خواسته شد، شماره 3 و سپس 5 را وارد نمایید؛ و یا اینکه با شماره گیری #5*3*130* از تلفن همراه خود، به صورت خودکار درخواست تنظیمات را ارسال نمایید. پس از دریافت پیام کوتاه حاوی اطلاعات لازم، آن را ذخیره (save) نمایید.
• در صورتیکه گوشی تلفن همراه شما قابلیت انجام تنظیمات خودکار (OTA) را نداشته باشد، با دستورالعمل های ذکرشده نمی توانید تنظیمات GPRS و MMS را دریافت نمایید. در این حالت می توانید طبق اطلاعات مندرج در سایت ایرانسل، گوشی را بصورت دستی تنظیم نمایید.
شما می توانید با SMS کردن کد های تعیین شده در جدول زیر به شماره 2020 محصول مورد نظر خود را درخواست نمایید. لطفاً توجه کنید فهرست کنونی تنها برای استفاده آزمایشی تهیه شده و تنوع و فراوانی محصولات در ویترین ایرانسل بسیار بیشتر است:
 

نوع محصول

نام 

شماره 

کد

زنگ مونوتون

مونوتون ایرانسل

2020

MTI1, MTI2, MTI3

زنگ مونوتون

تروتون ایرانسل

2020

TTI1, TTI2

لوگو

ایرانسل

2020

LOI

لوگو

بي ام و

2020

LOB

تصویر پس زمینه

طلايي

2020

WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5

تصویر پس زمینه

آبي

2020

WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5

تصویر پس زمینه

قرمز

2020

WPG1, WPG2, WPG3, WPG4, WPG5

خدمات متنی

فال حافظ

2020

HFZ

خدمات متنی

طالع بینی-فروردین

2020

FAR/ 1/ HML

خدمات متنی

طالع بینی-اردیبهشت

2020

ORD/ 2/ SOR

خدمات متنی

طالع بینی-خرداد

2020

KHO/ 3/ JOZ

خدمات متنی

طالع بینی-تیر

2020

TIR/ 4/ SRT

خدمات متنی

طالع بینی-مرداد

2020

MOR/ 5/ ASD

خدمات متنی

طالع بینی-شهریور

2020

SHA/ 6/ SNB

خدمات متنی

طالع بینی-مهر

2020

MEH/ 7/ MIZ

خدمات متنی

طالع بینی-آبان

2020

ABA/ 8/ AGH

خدمات متنی

طالع بینی-آذر

2020

AZA/ 9/ GHS

خدمات متنی

طالع بینی-دی

2020

DAY/ 10/ JDY

خدمات متنی

طالع بینی-بهمن

2020

BAH/ 11/ DLV

خدمات متنی

طالع بینی-اسفند

2020

ESF/ 12/ HOT

خدمات متنی

طرح طلایی

2020

TAL/ GLD

خدمات متنی

طرح آبی

2020

ABI/ BLU

خدمات متنی

طرح قرمز

2020

GHE/ RED

خدمات متنی

شارژ الکترونیکی

2020

SHR/ CHR

خدمات متنی

کنترل حساب الکترونیکی

2020

CON/ CAR


روش درخواست خدمات
خدمات نسخه آزمایشی ویترین به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دارد، بطوریکه حتی برای SMS کردن کد محصول هزینه ای پرداخت نخواهید نمود. جهت سفارش دادن محصولات فوق بر اساس الگوی زیر عمل نمایید:
1. در صورت تمایل به سفارش محصول چند رسانه ای از توانایی گوشی خود برای دریافت آن محصول اطمینان حاصل کنید.
2. کد مربوط به محصول را (بر اساس جدول) به صورت SMS وارد کنید. به عنوان مثال برای دریافت لوگوی ایرانسل، کد loi را وارد کنید (می توانید کد را با حروف بزرگ یا حروف کوچک تایپ کنید). از وارد کردن هر نوع کاراکتر اضافه (مانند نقطه، ویرگول...) خودداری نمایید.
3. SMS مذکور را به شماره 2020 ارسال نمایید.
4. در مورد اکثر خدمات متنی چند کد مترادف عرضه شده است که شما می توانید با ارسال هر یک از آنها محصول مربوطه را دریافت نمایید. بنابراین تفاوتی ندارد که شما کدام کد را انتخاب می کنید.
5. در مورد زنگها و تصاویر پس زمینه، به دلیل تفاوت قابلیت مدل های مختلف گوشی، چند کد سفارش محصول ارائه شده است. بنابراین پیشنهاد می شود با مراجعه به جدول ذیل، کد مربوط به محصول متناسب با گوشی خود را ارسال نمایید. اگر مدل گوشی خود را در جدول پیدا نکردید، لطفاً گروه حاوی مدل های مشابه آن را انتخاب کنید.
6. محصول الکترونیکی برای شما ارسال می شود. اگر این محصول یک متن باشد، شما آن را بصورت یک SMS دریافت خواهید کرد (فال حافظ با فونت فارسی ارسال می شود؛ بنابراین گوشی شما باید دارای زبان فارسی باشد). در مورد پیام های چند رسانه ای، محصول مورد نظر در قالب MMS برای شما ارسال خواهد شد.

  

فهرست گوشي

فرمت

كد

Motorola: W220, V80, V620, V600, V550, V545, V535, V525, V501, V500, V400, V3i, V303, V300, V3, L7, L6i-mode, L6, L2, K1, E550, E398, E1000, C698P, C168, A925, A835, A830, A780, A1200, A1000
Sony Ericsson: Z610i, Z600, Z550i, Z550c,  Z530i, Z530c, Z520i, Z520c, Z1010, W950i, W800i, W800c, W710i, W710c, W700i, W700c, W550i, W550c, V600i, T630, T628, T618, T610, S700i, S700c, P990i,  M600i, M600c, K790i, K790c, K758c, K750i, K750c, K700i, K700c, K610i, K610c, K608i, K600i, K510i, K510c, K310i, K310c, K300i, J230i,  J230c, J210i, J210c, J100i, J100c, D750i

I-melody

MTI1

تمام مدل های گوشی نوکیا

Nokia Hex

MTI2

اکثر گوشی های موجود

MID

MTI3

Motorola: W220, V3i
Nokia: N95, N91, N73, N72, N71, N70, E70, E65, E61, 9300, 7610, 6820a, 6820, 6681, 6680, 6600, 6230i, 6101, 6080, 6020, 3660, 230, 3220         Sony Ericsson: K750i, K750c, K610i, K610c, K300i,

AMR

TTI1

تمام گوشی هایی که توانایی پخش MP3 دارند

MP3

TTI2

Nokia: 9500, 9300i, 9300, 6820a, 6820, 6810, 6610i, 6230, 6030, 3220, 3120, 2626, 2610
Samsung: C130
Sony Ericsson: K310i, K310c, K200, K220 Motorola W213
Motorola: W180, W160, W218, W205, W215, W220, W208, W209

Wallpaper

WPG1, WPB1, WPR1

Motorola: L6, L2, W377, W380, W395, PEBL U3, W360, W375, V195, V191, A732, C261
Nokia: 7600, 6650, 6151, 6125, 6111, 5200, 3500, 2630, 2760, 2660, 1650, 5070, 3110, 3109, 6086, 6136, 6085, 6080
Sony Ericsson: Z600, Z530i, Z530c, Z520i, Z520c, W550i, W550c, T630, T628, T618, T610, K510i, K510c, Z250, Z320, T250, W200, Z310, K320 ,Z525, K310, Z530, W300"

Wallpaper

WPG2, WPB2, WPR2

Nokia: N91, N72, N70, N-Gage, 7650, 7610, 6681, 6680, 6670, 6630, 6600, 3660, 3650, 3620, 3600, 3250, 3230
Sony Ericsson: W810i, W550i, W550c, K750i, K750c

Wallpaper

WPG3, WPB3, WPR3

Motorola: V80, V620, V600, V550, V545, V535, V525, V501, V500, V400, V303, V300, V3, U6, L7, E550, E398, C698P, A835, A830
Nokia:  N95
Samsung: ZV30, ZV10, Z500, Z300, Z140, Z130,C13, X700, D500, K630
Sony Ericsson: K530, V640, W660, K550, W610, K550im, Z710, W710, K618, Z610, Z558, Z550, W700, V630, K750

Wallpaper

WPG4,WPB4, WPR4

Nokia : N93, N73, E50, 7370, 6280, 6270, 6234, 6233, 6131, 5300
Samsung: Z550, Z540V, Z540, Z500, D900, D820, D600
Sony Ericsson: W950i, S700i, S700c, M600i, M600c, K790i, K770, K850, W960, W910, S500, T650, P1, Z750, W580, W880, W888, K810, W830, W850, K800, K790, W950, P990, K790c,
Motorola: U9,RIZR Z10, ROKR E8, RAZR2 V8, RAZR2 V9, RIZR Z8, KRZR K3, ROKR E6, RAZR maxx V6, RAZR V3xx, ROKR Z6, ROKR E2, A910, A1200,  A728, E1070, V3X, E895, V1050"

Wallpaper

WPG5, WPB5, WPR5

 
در صورت تمایل به ارسال پیشنهاد و یا برخورد با هر گونه مشکل در هنگام استفاده از خدمات ویترین ایرانسل، لطفاً با کلیک کردن روی لینک زیر و تکمیل فرم مربوطه ما را مطلع نمایید. ما نهایت تلاش خود را خواهیم نمود تا به درخواستهای رسیده در حداقل زمان ممکن پاسخ دهیم. از اینکه نقطه نظرات خود را درباره ویترین اعلام می نمایید، بسیار خرسندیم.